ALAT ZA DIGITALNO OGLAŠAVANJE

LinkedIn novom akvizicijom, vrijednom oko 90 milijuna dolara, krenuo u natjecanje s Googleom

Oribi, startup iz Tel Aviva, ima misiju demokratizirati web analitiku, a glavna konkurencija mu je do sada neprikosnoveni alat za digitalno oglašavanje-Google Analytics

Ilustracija

 Worawee Meepian/Alamy/Alamy/Profimedia
Oribi, startup iz Tel Aviva, ima misiju demokratizirati web analitiku, a glavna konkurencija mu je do sada neprikosnoveni alat za digitalno oglašavanje-Google Analytics

Linkedln, poslovnaa društvena mreža u vlasništvu Microsofta, kupila je Oribi, startup iz Tel Aviva koji je specijaliziran za tehnologiju marketinške atribucije. Ugovorom će LinkedIn uspostaviti svoj prvi ured u Izraelu.

Uvjeti ugovora nisu objavljeni na blogu gdje je najavljena akvizicija, ali izvori su za Techcrunch potvrdili da je LinkedIn platio između 80 i 90 milijuna dolara za Oribi. Kao startup, Oribi je prikupio nešto manje od 28 milijuna dolara (prema podacima PitchBooka) od investitora koji su uključivali Sequoiu, TLV Parnters, Ibex i druge.

Dogovor je zanimljiv na dvije razine, objašnjava se na portalu Techcrunch.

Prvo, akvizicija je signal kako LinkedIn nastavlja ulagati u svoje marketinške i reklamne usluge. Strateški lider LinkedIna Tomer Cohen napomenuo je u današ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. studeni 2025 18:46