Hrvatska tehnologija

‘Lani su gosti dolazili polako i slabo, a sad, kad krene, bit će kao da se odvrne slavina‘

Irundo, do pandemije najveća tvrtka za upravljanje apartmanima unas, prešla na domaću turističku platformu Rentlio od Marka Mišulića
Marko Mišulić, osnivač i direktor Rentlia
 Jure Miskovic/CROPIX

Irundo, do pandemije najveća tvrtka za upravljanje apartmanima u Hrvatskoj, kako bi se pripremila za širenje poslovanja u ovoj i idućoj godini promijenila je tehnološku platformu.

Bivši ZigZag prešao je na hrvatsku cloud platformu za upravljanje turističkim objektima Rentlio.

Novo će rješenje omogućiti Irundu, koji je 2019. dosegnuo prihod od 22,4 milijuna kuna, da u idućem razdoblju udvostruči svoju ponudu od sadašnjih sto velikih apartmana, i to bez značajnijeg povećanja operativnih troškova.

Tomislav Zovko, suosnivač i izvršni direktor Irunda, kaže da, za razliku od lani, kad se turistička sezona sramežljivo raspetljavala i postupno rasla, ove godine očekuje da će, kad počne, to biti kao da se odvrne slavina ili upali svjetlo.

- Lani su gosti dolazili polako i slabo. Ova sezona bit će potpuno drukčija. Ne znam kad će točno početi, za dva tjedna ili 15. srpnja, ali kad se to dogodi, očekujem da će od tada biti na razini 2019. i to je ono za što se Irundo priprema - kaže Zovko.

Fokus na velikim igračima

Rentlio je jedan od najjačih hrvatskih igrača u segmentu digitalne transformacije turizma. Na njemu je više od 8000 smještajnih jedinica u 40 država.

U Hrvatskoj su im među klijentima hoteli istarski San Rocco, Martinis Marchi na Šolti i dubrovački Prijeko Palace, a vani, primjerice, portugalski lanac FLH, britanski Happy Days Group SA i slovenski Fine Ljubljana Apartments.

Šest godina star zadarski Rentlio, koji je zadnju godinu prije pandemije zaključio s prihodom od 4 milijuna kuna i četvrt milijuna kuna dobiti, danas uz male iznajmljivače fokus sve više ima na velikim turističkim igračima.

Marko Mišulić, osnivač i direktor Rentlija, kaže da su uspjeli jer turističkim tvrtkama otvaraju potencijal da budu inovativne, i to kroz moderno rješenje koje povezuje takozvani PMS, softver kojim hoteli upravljaju sa sobama, čišćenjem i računima, te channel manager preko kojeg upravljaju ponudom na Bookingu, Expediji i Airbnb-ju.

Jednostavno i brzo

- Kako smo u cloudu i lako povezivi na druge sustave, turističke se tvrtke, nakon što uvedu Rentlio, mogu dalje samostalno, jednostavno i brzo digitalno transformirati i inovirati - kaže Mišulić.

Navodi da onda mogu uvesti mogućnost self check-ina preko kioska ili mobilne aplikacije, dodavati pozdravne poruke na televizorima po sobama ili dodavati druge softvere, poput umjetne inteligencije koja prati i predlaže bolje cijene.

Mišulić ističe da su do pandemije rasli i više od 50 posto te da to očekuje od iduće godine. Lani su, kaže, pali 13 posto.

- Ali kao u slučaju Irunda, tako smo i u hotelima u Hrvatskoj primijetili veliku promjenu. Prvi su put imali godinu koja je bila toliko nezahtjevna da su imali vremena baviti se analizom tehnologije koju koriste. Za Rentlio je zato 2020. bila najbolja godina dosad po broju novih hotela koji su se priključili na našu platformu i taj trend nastavlja se ove godine - kaže Mišulić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. prosinac 2024 10:43