NA KIOSCIMA 16. STUDENOG

Jutarnji i Delo izdaju prvi regionalni magazin ‘Next business‘: Donosimo analize, neispričane trilere iza najvećih akvizicija...

U ovom biznis magazinu bit će i intervjui s vodećim ljudima iz biznisa u Hrvatskoj i Sloveniji

Next Business magazin

Jutarnji list i Delo, vodeća izdanja dviju najvećih izdavačkih kuća u Hrvatskoj i Sloveniji, Hanza Media i Delo, čitateljima donose prvi zajednički biznis magazin posvećen gospodarstvima obiju zemalja. Naše čitatelje istoga dana, 16. studenoga, u Jutarnjem listu na hrvatskom, a u Delu na slovenskom jeziku, očekuje prvi regionalni biznis magazin koji donosi brojne analize, neispričane trilere iza najvećih akvizicija i intervjue s vodećim ljudima iz biznisa u Hrvatskoj i Sloveniji.

"Vjerujemo da će mnoge priče iz Hrvatske i Slovenije koje objavljujemo u magazinu Next business biti prava inspiracija našim čitateljima. Hrvatska i Slovenija dvije su neovisne države, dobri susjedi, neraskidivo povezani poviješću ovih prostora, ali i prirodom međusobnih odnosa koji tijekom godina postaju sve čvršći. Uostalom, Hrvatima je već sada Slovenija broj 1 zemlja za investicije, a slovenska su ulaganja u RH među top prioritetima njihovih poduzetnika. Nema razloga da na teritoriju spajanja i preuzimanja ne nastavimo živjeti uzbudljivo, bez obzira na to je li riječ o trgovini, prehrambenoj industriji, ili košarkaškim utakmicama", ističe Goran Ogurlić, glavni urednik Jutarnjeg lista.

Ulaskom Hrvatske u europodručje i Schengen, dvije susjedne zemlje postale su još bliže i jednostavnije za komunikaciju i poslovanje.

"Za čitatelje Dela i Jutarnjeg lista govorio je Blaž Brodnjak, predsjednik Uprave NLB-a. Njegova je želja da se regija Zapadnog Balkana ujedini prema uzoru na Skandinaviju, a Hrvatska zbog atraktivnosti tržišta predstavlja još neiskorišten potencijal. Predsjednica uprave Nada Drobne Popović otkriva kako su ulaskom na hrvatsko tržište dobili kadrovski bazen od šest milijuna ljudi, a s njim i neka zanimanja i profile kojih je u Sloveniji ili premalo, ili ih uopće nema. Nakon spajanja s Croduxom, Petrolov je tržišni udjel u Hrvatskoj, primjerice, porastao s 13 na 23 posto", poručio je Bojan Budja, glavni urednik Dela.

image

Next Business magazin

image

Next Business

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
09. veljača 2024 07:48