Akvizicija

Ipsos preuzeo najuspješniji hrvatski marketinški startup

‘Ponosni smo što možemo surađivati s Fistnetovim stručnjacima i zajedno ćemo ubrzati razvoj naprednih rješenja za mjerenje posjećenosti mobilnih i web sadržaja‘
Jan Jilek
 Darko Tomas/Cropix

Treća najveća agencija za istraživanje tržišta na svijetu, francuski Ipsos, objavio je da je preuzeo DotMetrics. Lani je taj startup ugovorio najveći hrvatski izvozni posao u marketinškoj industriji. S Ipsosom je osvojio 300 milijuna kuna vrijedan ugovor za mjerenje weba u Velikoj Britaniji od 2021. do kraja 2026., koje je naručio UKOM, organizacija koja okuplja britanske izdavače i oglašivače.

Didier Truchot, predsjednik Uprave Ipsosa, kaže da je oduševljen što su preuzeli Fistnet, tvrtku koja upravlja DotMetricsom. No, nije naveo vrijednost transakcije.

- U Ipsosu smo ponosni što možemo surađivati s Fistnetovim stručnjacima i zajedno ćemo ubrzati razvoj naših naprednih rješenja za mjerenje posjećenosti mobilnih i web sadržaja - kaže Truchot.

DotMetrics su osnovali veterani internetskog marketinga kod nas, Tomislav Fistrić i Jan Jilek. Prema podacima iz Sudskog registra, Ipsos se još nije službeno upisao u vlasništvo hrvatskog startupa, a osnivači su bez komentara. Prema Fini, Fistnet od 2019. posluje pozitivno. Imao je 626.356 kuna neto dobiti i gotovo dvostruko veći prihod, 2,1 milijun kuna.

Fistrić, izvršni direktor Fistneta, službeno je u Ipsosovu priopćenju potvrdio da su prodali DotMetrics.

- Sretni smo što smo postali dio Ipsosove obitelji. S Ipsosom ćemo stvoriti suštinsku novu vrijednost za klijente tako što ćemo kombinirati iskustvo i tržišnu zastupljenost Ipsosa s DotMetricsovom ekspertizom - zaključuje Fistrić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. travanj 2024 07:00