SNAŽNA POZICIJA

BAT Adria obuhvaća osam tržišta uključujući Hrvatsku i Sloveniju

Hrvatska i Slovenija su tržišta na kojima je BAT prisutan sa svim kategorijama novih proizvoda koji su ključni za transformaciju čitave grupe prema proizvodima smanjenog rizika*

BAT je investirao 400 milijuna kuna u nove linije za proizvodnju grijanih duhanskih proizvoda

 CROPIX

BAT je izgradio snažnu poziciju na svih osam tržišta Adria regije koja obuhvaća Hrvatsku, Sloveniju, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Albaniju, Sjevernu Makedoniju, Kosovo i Crnu Goru te kojom se upravlja iz Zagreba. To je posljedica kontinuiranog investiranja u tehnologiju I transformaciju, ali i u ljude na svim tržištima koji ima ukupno 3000. Od preuzimanja TDR-a 2015. godine, BAT je značajno ojačao svoju poziciju primarno u Hrvatskoj, ali posljedično i na svim tržištima Adria regije. Samo je u Hrvatskoj u posljednjih devet godina uložio 700 milijuna eura te ima jedinstveni vertikalno integrirani lanac vrijednosti koji obuhvaća poljoprivrednu proizvodnju lista duhana u Slavoniji i Podravini kroz Hrvatske duhane, proizvodnju duhanskih proizvoda i proizvoda nove generacije u tvornici u Kanfanaru, drugi po veličini nacionalni lanac kioska iNovine, logistički HUB za nove kategorije proizvoda u Rijeci, logistički HUB u Pitomači za prikupljanje duhana iz čak 26 zemalja te komercijalni ured u Zagrebu.

KLJUČNI ZA TRANSFORMACIJU GRUPE

Kompanija je u svim zemljama Adria regije postala jedan od čvrstih oslonaca gospodarstvu, predvodnik je u održivom poslovanju te osigurava svjetlu budućnost svim zaposlenicima čime potvrđuje svoju posvećenost stvaranju Boljeg sutra (A Better Tomorrow™).

BAT je u Hrvatskoj i Sloveniji prisutan sa svim kategorijama novih proizvoda smanjenog rizika* koji su ključni za transformaciju čitave grupe. Od nedavno je u Hrvatskoj dostupan i još jedan novitet iz kategorije novih proizvoda kojeg BAT upravo na hrvatskom tržištu ima među prvim tržištima na globalnoj razini. Tvornica u Kanfanaru je isto tako prva u Europi koja je sredinom godine počela proizvoditi inovativne bezduhanske proizvode i već sada ih izvozi na 10 EU tržišta.

image

BAT je investirao 400 milijuna kuna u nove linije za proizvodnju grijanih duhanskih proizvoda

CROPIX

Sve veća proizvodnja novih kategorija proizvoda posljedica je pokrenutog investicijskog ciklusa od 80 milijuna eura u nove proizvodne linije, prvo za grijane duhanske proizvode, a sada i za nove bezduhanske proizvode. To tvornicu u Kanfanaru čini stvarno jedinstvenom u BAT grupi. Zahvaljujući spomenutim investicijama, ona je pozicionirana kao jedna od najmodernijih proizvodnja u duhanskoj industriji i jedna je od rijetkih tvornica u Europi u kojima se proizvode nove kategorije.

BAT Grupa na razvoju novih kategorija proizvoda zapošljava više od 1500 znanstvenika u devet razvojnih centara diljem svijeta, a samo u posljednjih nekoliko godina Grupa je u razvoj tih proizvoda uložila više od 1,2 milijarde britanskih funti. Globalni cilj BAT-a je imati 50 milijuna korisnika novih kategorija proizvoda do 2030. i ostvariti 5 milijardi funti prihoda od novih kategorija već do 2025. godine. Portfelj proizvoda smanjenog rizika* dostupan je u 57 zemalja diljem svijeta, a trenutno se sastoji od tri kategorije proizvoda. Znanstvenici u BAT-u koriste brojne tehnike i specijalizirane laboratorijske tehnologije za testiranje proizvoda kako bi se osigurali visoki standardi kvalitete te su objavili više od 135 znanstvenih studija o utjecaju novih kategorija proizvoda.

image

BAT tvornica u Kanfanaru

POSTAVLJENI SU AMBICIOZNI CILJEVI

Jedno od najnovijih i najvećih istraživanja o e-cigaretama je nedavno predstavljena studija** u časopisu Internal and Emergency Medicine koja je pokazala da su odrasli potrošači koji koriste BAT-ov proizvod imali značajno bolje rezultate od pušača kada su se promatrali biomarkeri relevantni za bolesti povezane s pušenjem. Ova studija je samo još jedna potvrda da nove kategorije proizvoda, uz kvalitetnu regulaciju koja osigurava nadzor kvalitete i omogućava informiranje odraslih pušača o njihovim prednostima i smanjenoj štetnosti, mogu rezultirati smanjenjem negativnih posljedica pušenja.

Kroz održivo poslovanje koje je u fokusu cijele BAT grupe, kompanija nastoji smanjiti štetan utjecaj na okoliš i zdravlje pojedinaca. Tako uz proizvodnju proizvoda sa smanjenom štetnosti, BAT snažno investira u održivo poslovanje, kako na pojedinačnim tržištima tako i na globalnoj razini. Globalna ambicija je postati ugljično neutralna kompanija do 2030. godine te osigurati da do 2050. godine čitav lanac vrijednosti također bude ugljično neutralan.

Kako bi to postigli, kroz cijeli lanac vrijednosti postavljeni su vrlo ambiciozni ciljevi smanjenja negativnog utjecaja poslovanja na okoliš i povećanja pozitivnog utjecaja na društvo. Napori koji su ulažu u održivo poslovanje primijećen su i izvan kompanije pa je BAT krajem 2022. godine ocijenjen kao najbolja kompanija u prehrambenom i duhanskom sektoru i treća najbolja kompanija u sastavu globalnog FTSE 100 indeksa Londonske burze prema održivosti poslovanja. Dodatno, Financial Times proglasio je BAT jednim od lidera među kompanijama koje predvode borbu protiv klimatskih promjena.

*Na temelju težine dokaza i pretpostavke potpunog prestanka pušenja cigareta. Ovi proizvodi nisu bez rizika i izazivaju ovisnost.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. travanj 2024 01:15