Tim koji je razvio aplikaciju Moj A1 (arhivska fotografija, snimljena prije Covid-19 restrikcija)
 Damir Krajac/Cropix
OMOGUĆUJE A1

Aplikaciju telekoma posjećuje se svaka četiri dana! Uspjeh je iznenadio i njene tvorce

- Živimo u svijetu u kojem se danas svi borimo za svaku sekundu pozornosti ljudi oko nas i ponosni smo što su nas korisnici prepoznali - kažu iz A1 Hrvatska
Piše: Native Ad StudioObjavljeno: 16. ožujak 2021. 09:47

Teško je zamisliti da u prosjeku svaka četiri dana netko ode u trgovinu jednog telekoma. Možda u trgovinu prehrambenih proizvoda, teretanu ili da dva puta tjedno obiđe trgovine s najnovijom odjećom i obućom. No, aplikaciju Moj A1, koju je razvio telekom A1 Hrvatska, u prosjeku korisnici 'posjećuju' upravo svaka četiri dana. To doslovno znači da ne prođe tjedan, a da je ne otvore barem jednom ili dva puta.

Ana Burica, rukovoditeljica Odjela razvoja proizvoda i digitalnih platformi A1 Hrvatska kaže da je i nju jako zanimalo što bi moglo biti toliko vrijedno korisnicima u mobilnoj aplikaciji jednog telekoma.

image
Ana Burica, Rukovoditeljica Odjela razvoja proizvoda i digitalnih platformi, A1 Hrvatska
Damir Krajac/Cropix

"Živimo u svijetu u kojem se danas svi borimo za svaku sekundu pozornosti ljudi oko nas, počevši od medija, Facebooka, Googlea, Netflixa, Tik Toka na dalje, i zato smo iznimno sretni i ponosni što naši korisnici Moj A1 mobilnu aplikaciju toliko često koriste", kaže Burica.

Navodi da su to otkrili postupno. Inicijalno su u aplikaciji korisnici mogli provjeriti kakav tarifni paket koriste i koliko su ga iskoristili. S vremenom su Moj A1 korisnici dobili mogućnost da kroz aplikaciju plate svoj telekom račun, da dopune svoju tarifu, promijene je, da kupe dodatne podatkovne opcije i bonove, podjele višak megabajta sa svojim ukućanima i prijateljima pa i da provjere status svojih zahtjeva i narudžbi.

Moćan alat

Burica pojašnjava da su tako korisnicima uštedjeli mnogo vremena koje bi inače potrošili tipkajući posebne kodove da saznaju potrošnju ili držeći mobitel na uhu čekajući da telefonski od službe za korisnike doznaju neku informaciju o svojoj pretplati.

"Da bi platili račun u aplikaciju uđete početkom mjeseca, a da bi vidjeli potrošnju najčešće pred kraj mjeseca. No, ostaje nam još barem šest interakcija koje korisnici naprave s aplikacijom mjesečno i upravo su to primjeri iz kojih se vidi da Moj A1 nije tek lijepo sučelje već moćan alat koji im pomaže", kaže Burica.

Iva Babić, manager u Odjelu razvoja proizvoda i digitalnih platformi A1 Hrvatska navodi da je jedan od primjera te pomoći Digitalni tehničar. Riječ je o digitalnom alatu pomoću kojeg korisnik može odmah i izravno iz aplikacije otkloniti tehnički problem koji ima sa svojom fiksnom linijom. To može biti problem s TV slikom ili kada treba promijeniti lozinku za Wi-Fi.

image
Iva Babić, Manager u Odjelu razvoja proizvoda i digitalnih platformi, A1 Hrvatska
Damir Krajac/Cropix

"Za takve stvari više ne treba zvati ili pisati e-mailove već je dovoljno pokrenuti Digitalnog tehničara iz naše aplikacije i stvarno riješiti problem. Vrijedi to čak i u slučaju kad postoji neki tehnički kvar koji treba otkloniti naš tehničar, ali ni tada ne morate dodatno zvati već se kroz aplikaciju automatski šalje informacija podršci i onda vas oni sami kontaktiraju", kaže Babić.

U pozadini je, naime, mobilna aplikacija Moj A1 spojena s tehničarima, dijagnostičkim sustavima telekoma, sustavom naplate, prodajom pa čak ima i mogućnost spojiti se na kućni router i resetirati ga. Drugim riječima, aplikacija Moj A1 primjer je kako se jedan telekom digitalno transformira, i to ne samo tako što se može pohvaliti da ima mobilnu aplikaciju koja je osvojila nagradu za najljepši dizajn, Best Mobile App Awards 2020., već da je ona praktičan alat koji rješava probleme njegovih korisnika i nudi im nove mogućnosti.

Svaki treći korisnik

Ana Burica kaže da su kroz aplikaciju korisnicima dali vrlo moćan alat, ali su zato postavili i određena pravila u njegovom razvoju. Navodi da su i mogućnosti i dosljednost u razvoju, korisnici itekako prepoznali.

“Moj A1 aplikaciju danas upotrebljava svaki treći korisnik A1 Hrvatska te ima preko 500 tisuća korisnika ”, ponosno ističe Burica.

Iva Babić kaže da svi oni imaju neki svoj miks funkcionalnosti koje pronalaze najdragocjenijima. Neki, navodi, aplikaciju danas učestalo koriste da bi s prijateljima podijelili svoje megabajte, drugi mijenjaju TV pakete, treći prepaid tarife itd. Ističe da je, usto, A1 prvi u Hrvatskoj građanima omogućio da ugovore fiksne usluge u cijelosti online, preko svoje web trgovine, i planira tu mogućnost povezati s Moj A1 aplikacijom.

image
Tim koji je razvio aplikaciju Moj A1 (arhivska fotografija, snimljena prije Covid-19 restrikcija)
Damir Krajac/Cropix

“Razumijemo da mnogima nije ugodno odlaziti u dućane u doba pandemije te im na ovaj način želimo omogućiti da fiksne usluge naruče u nekoliko klikova, iz svog kauča. U slučaju da im se u međuvremenu promijene planovi, uskoro će moći preko Moj A1 aplikacije promijeniti dogovoreni termin dolaska tehničara i zakazati novi, koji im više odgovara. Oni koji žele, sada to mogu napraviti brzo i jednostavno iz svog doma – klik i riješeno. ", kaže Babić.

Dodaje da su kroz aplikaciju željeli olakšati roditeljima kontrolu nad korištenjem interneta i pri tome omogućiti bolju zaštitu djece dok su online. Tijekom pandemije, naime, značajno je poraslo korištenje mobitela i tableta kod djece.

Osiguranje ekrana

“Roditeljima smo omogućili da putem Moj A1 aplikacije jednostavno i brzo mogu aktivirati A1 Internet zaštitu. Kroz tu uslugu, među ostalim, mogu spriječiti pristup neprikladnom sadržaju na djetetovu uređaju”, pojašnjava Babić.

Ana Burica kaže da kontinuirano proširuju aplikaciju s novim uslugama za koje vide da ih korisnici traže. Tako se sad unutar Moj A1 aplikacije u tri klika može pretplatiti na Deezer uslugu neograničenog streaminga glazbe bez reklama. Aplikacija pri tome pomaže i kod prijenosa postojećeg Deezer računa na A1. Druga takva usluga je ona osiguranja ekrana mobitela. Lom ekrana, naime, jedan je od najčešćih troškova koje imaju mobilni korisnici, a ovako, kroz Moj A1, mogu se jednostavno osigurati i, ako im se ekran razbije, njegovu zamjenu ne plaćaju ništa dodatno.

"Polako s mogućnostima i ponudom Moj A1 aplikacije izlazimo izvan okvira temeljnog poslovanja telekoma, ali samo tamo gdje to traže i trebaju naši korisnici. Zato smo aktivirali uslugu osiguranja ekrana, dodali pretplatu na streaming glazbe i pružili mogućnost roditeljima da zaštite svoju djecu na internetu", zaključuje Burica.

Tražimo najbolje hrvatske mlade inovatore!

A1 Hrvatska se kao jedan od partnera uključio i u program “Student DIGI Award 2021”, u organizaciji Jutarnjeg lista i pod pokroviteljstvom Googlea, u sklopu kojeg se biraju najbolji hrvatski mladi inovatori. Nagradni fond za najbolje je 50.000 kuna.

Na natječaj koji je trajao od 15. veljače do 15. ožujka 2021. prijaviti su se mogli svi studenti i učenici srednjih škola, kao i timovi studenata i učenika preko obrasca https://apps.jutarnji.hr/student-digi-award-2021/. Prihvaćaju se sva inovativna rješenja, s posebnim naglaskom na digitalnu transformaciju, robotiku, smart city i smart villages rješenja te primjenu strojnog učenja i umjetne inteligencije. Područja od posebnog interesa u natječaju su zdravlje i kvaliteta života, energija i održivi izvori energije, promet i mobilnost, sigurnost, hrana, bioekonomija te obrazovanje i turizam.


Sadržaj omogućuje A1 Hrvatska.

Linker
05. svibanj 2021 12:50