novi partneri

AGRIVI novu godinu započeo širenjem partnerske mreže na četiri važna svjetska tržišta

U siječnju su znatno ojačali mrežu partnera s kojima će raditi na daljnjem rastu i promicanju digitalizacije poljoprivrede na četiri tržišta, u Europi, Bliskom istoku, Aziji i Americi

- Dodatno potpomognuti novom rundom financiranja od prošle godine, ušli smo u fazu jače ekspanzije, posebno na tržištima Europe i Amerike - objavio je danas Matija Žulj, glavni izvršni direktor i osnivač tvrtke Agrivi, hrvatskog agrotehnološkog startupa koji je razvio jedan od vodećih globalno priznatih softvera za digitalizaciju i upravljanje poljoprivrednom proizvodnjom.

U siječnju su, kažu u Agriviju, znatno ojačali mrežu partnera s kojima će raditi na daljnjem rastu i promicanju digitalizacije poljoprivrede na četiri tržišta, u Europi, Bliskom istoku, Aziji i Americi, a u studenom prošle godine osigurala je rundu financiranja u visini od 30,2 milijuna kuna.

Na listi novih partnera navode tvrtku RHE Solutions koja surađuje s poljoprivrednim proizvođačima iz zemalja jugoistočne Azije s ciljem unapređenja njihova poslovanja i donošenja neposredne vrijednosti, a za čije potrebe Agrivi već prevodi aplikaciju na malajski jezik. Njihovo rješenje koristi i malezijska kompanija MD Labs, usmjerena na razvoj nacionalne platforme za proizvođače palminog ulja, a ono će imati ključnu ulogu u procesima od proizvodnje, preko prerade do prodaje.

Tvrtka Chatwin, koja posluje u Dominikanskoj Republici i drugim karipskim zemaljama, novi je partner na američkom tržištu koji će Agrivi rješenja za unapređenje poslovanja nuditi farmerima. Novi partner na istom je tržištu je i tvrtka BCTS Consulting koja posluje u devet zemalja Latinske Amerike. Popisu partnera u Europi pridružila se latvijska kompanija Farmapp. Oni će uz pomoć Agrivijevog softvera, kaže se u priopćenju, pomoći mladim poljoprivrednicima iz pet baltičkih zemalja u tranziciji njihovih obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava. Među kompanijama koje uz hrvatski startup planiraju snažniji rast u 2021. godini je i VeggiTech koji se bavi uzgojem povrća u pustinjskim krajevima na Bliskom istoku.

image
Matija Žulj

Agrivi je osnovan 2013. godine, a ima urede u Londonu, Bukureštu, Zagrebu i Varšavi te kažu da trenutno podržavaju poljoprivredno-prehrambene tvrtke u više od 100 zemalja. Među globalnim korporacijama s kojima posluju navode i Nestlea koji osigurava kvalitetu voća za svoje tvornice dječje hrane upravo pomoću Agrivi rješenja.

Matija Žulj je potkraj prošle godine za Jutarnji list najavio da su mu planovi za ovu godinu ambiciozni te da nastavljaju s razvojem svog softvera za upravljanje poljoprivrednom proizvodnjom s ciljem da s njime uđu među top-tri kompletna rješenja za digitalizaciju poljoprivrede globalno.

- Fokusirani smo na daljnji razvoj proizvoda u tri smjera. To su razvoj algoritma temeljenog na umjetnoj inteligenciji koji je zadužen za najrazličitije predikcije i savjete u proizvodnji. Drugi je smjer razvoj podatkovne automatizacije s ciljem što automatiziranijeg i bržeg prikupljanja relevantnih podataka iz raznih izvora. Treći smjer je razvoj usklađenosti kompletnog procesa i izvještavanja s najvišim standardima sigurnosti hrane, okolišnim standardima i slično - rekao nam je Žulj. Naveo je ekspanziju Agrivija na postojećim tržištima i povećanje prisutnosti na globalnom tržištu, posebno tržištima zapadne Europe i Sjedinjenih Država.

Agrivi posljednjih godina ostvaruje visoke stope rasta prihoda, a to je plan i nadalje. Prema podacima servisa Poslovna Hrvatska, u 2019. imali su prihod od 11,7 milijuna kuna uz bruto dobit od 1,6 milijuna, a godinu prije prihod je bio 4,8 milijuna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 01:01