Portret menadžera

U malom istarskom gradu s partnerima je pokrenuo kompaniju koja je osvojila svijet

Samo u 2018. dvije trećine svjetske populacije, odnosno 4,7 milijardi ljudi koristilo je njihove servise i usluge
Silvio Kutić, osnivač Infobipa prima nagradu za EY Poduzetnika godine
 Goran Mehkek / CROPIX

Silvio Kutić, osnivač hrvatskog tehnološkog diva Infobipa.

Što je postigao?

Vodnjanski Infobip kojemu je na čelu proglašen je najboljim pružateljem A2P (application-to-person) usluga na svijetu. Ovo je treća godina da Infobip osvaja prvo mjesto prema ocjenama mobilnih operatora, no prvi put je pokrenuto istraživanje u kategoriji Enterprise, u kojoj su vodeće svjetske kompanije iz različitih industrijskih sektora, ocjenjivali pružatelje A2P usluga i tako Infobip pozicionirali na prvo mjesto.

Zašto je to važno?

Zbog kontinuiteta i zbog povjerenja novih generacija da se u sredini u kojoj žive, a koju su, ponekad se čini, mnogi otpisali, mogu raditi vrhunski projekti i graditi vrhunske, globalno relevantne kompanije. Infobip nije jedini, ali je uz Rimac automobile koji su nedavno također najavili silovitu ekspanziju u Svetoj Nedelji kraj Zagreba najjači eksponent nove poduzetničke generacije koja je geografski (ali i porezno) nastavila živjeti u Hrvatskoj dok im je područje rada neomeđeno političkim i administrativnim državnim granicama.

Kako posluje?

Nakon niza pokušaja odlučio je razvijati tehnologijska rješenja za poslovne korisnike te je 2006. s bratom Robertom i partnerom Izabelom Jelenićem utemeljio Infobip, svjetski uspješnu ICT kompaniju koja ima 60 ureda na šest kontinenata i uspješno se nosi s konkurencijom, čak je u nekim koracima i ispred nje. Infobipove usluge samo je prošle godine koristilo 4,7 milijardi ljudi, a među stalnim klijentima su globalni igrači poput Ubera, Facebooka i WhatsAppa. Samo u 2018. dvije trećine svjetske populacije, odnosno 4,7 milijardi ljudi koristilo je njihove servise i usluge. Broj zaposlenih odavno je preskočio 1000, uredi su im rasuti po svijetu, a prihod se mjeri u milijunima dolara.

Što će učiniti u budućnosti?

I dalje reinvestiraju sve što zarade. Novac ide u istraživanje i razvoj, unapređenje infrastrukture za oblak, jačanje centara i kvalitetu usluge. Namjera je ostati na vrhu i razvijati se ukorak s tehnologijama. Vodnjanski kampus koji su odavno prozvali “hrvatskim Googleom” jasan je znak da to kane napraviti iz Hrvatske.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 12:20