U vrijeme tehnoloških divova poput Googlea, Facebooka, Applea ili Amazona, tvrtka za hosting usluge i online dijeljenje podataka Dropbox dokaz je da se i male tvrtke mogu suprotstaviti velikim igračima, piše Washington Post.
„Smiješno je da su ljudi mislili da će Dropbox kao tvrtka s jednim proizvodom propasti, a upravo im je taj nemilosrdni fokus omogućio da se natječu s „divovima oblaka”, izjavio je Matt Ocko, partner u DCVC-u, poduzeću za upravljanje kapitalom komentirajući kako je tajna uspjeha Dropboxa upravo u fokusiranoj strategiji na jednu uslugu i lojalnoj bazi korisnika.
Danas Dropbox broji više od 500 milijuna registriranih korisnika, a njih 11 milijuna pretplatilo se na naprednije usluge plaćajući mjesečnu cijenu od 9,99 dolara. To je omogućilo Dropboxu da prošl...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....