Ukusi kineskih potrošača postali su zahtjevniji i s više pozornosti prema porijeklu hrane kako bi njihova prehrana bila što zdravija, otkrio je za portal South China Morning Post (CHMP) Thomas Woo, direktor trgovačkog lanca Citysuper iz Hong Konga obrazlagajući širenje te kompanije na južnokinesko tržište.
Citysuper je u okolici Šangaja otvorio šest supermarketa, ciljajući, prema procjeni portala, na pet do deset posto tržišta u tom dijelu Kine.
- Nećemo se širiti na kompletno kinesko tržište. Osjećamo da postoji razlika između kupaca u Hong Kongu i na kopnu – poručio je Thomas Woo. Portal navodi da je Citysuper svoj prvi dućan otvorio 1996., bazirajući svoju ponudu na uvozu i uz cijene koje su bile nešto više od konkurencije.
Pokušaj Citysupera da se proširi ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....