Zahtjevni potrošači

Trgovački lanac iz Hong Konga ide na rastuće tržište Šangaja unatoč rastu e-trgovine

- Nećemo se širiti na kompletno kinesko tržište – poručio je Thomas Woo iz Citysupera
Ilustracija: Promet u Kini i Šangaj noću
 Profimedia, Alamy, PhotoAlto

Ukusi kineskih potrošača postali su zahtjevniji i s više pozornosti prema porijeklu hrane kako bi njihova prehrana bila što zdravija, otkrio je za portal South China Morning Post (CHMP) Thomas Woo, direktor trgovačkog lanca Citysuper iz Hong Konga obrazlagajući širenje te kompanije na južnokinesko tržište.

Citysuper je u okolici Šangaja otvorio šest supermarketa, ciljajući, prema procjeni portala, na pet do deset posto tržišta u tom dijelu Kine.
- Nećemo se širiti na kompletno kinesko tržište. Osjećamo da postoji razlika između kupaca u Hong Kongu i na kopnu – poručio je Thomas Woo. Portal navodi da je Citysuper svoj prvi dućan otvorio 1996., bazirajući svoju ponudu na uvozu i uz cijene koje su bile nešto više od konkurencije.

Pokušaj Citysupera da se proširi na jug Kine privlači pozornost i zbog činjenice da se tamošnji trgovački lanci bore s rastućom konkurencijom internetske trgovine.
- Mladi potrošači sve su više skloni kupnji ne samo odjeće, nego i hrane putem aplikacija i usluga online plaćanja – primjećuje South China Morning Post.

Vrijednost tržišta maloprodaje u Šangaju, inače, na koji pokušava prodrijeti Citysuper, tamošnja gospodarska komora procjenila je za 2017. na tisuću i 700 milijardi dolara. Od tog iznosa, prema nekim procjenama, 20 posto je već uzela e-trgovina.

- Citysuper može pronaći vlastitu nišu na tržištu Šangaja nudeći proizvode i usluge koje se razlikuju od proizvoda dostupnih na tom tržištu. Pokušavamo usvojiti više digitalnih tehnologija koje bi razgovarale s potrošačima u Kini zbog promjenjivih navika potrošnje – ustvrdio je Thomas Woo za CHMP.

Prvi put Citysuper je izašao izvan tržišta Hong Konga 2010., otvorivši supermarket u Lujiazuiu u provinciji Pedong. Locirali su ga, na površini od 2700 kvadratnih metara, u četvrti u kojem živi bogatiji sloj Kineza, a sličan koncept, najavio je Woo, primijeniti će i u slučaju daljnjeg širenja mreže supermarketa.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. travanj 2024 04:11