ZAHTJEVAN ZADATAK

‘Trgovački lanac Dia sad ima koncept dućana osmišljen u Hrvatskoj‘

Trebalo nam je vremena da odemo par koraka dalje nego inače i iskoristimo puno širi kolorit, više efekata
Tim Real Grupe koji je radio na zahtjevnom zadatku 
 Privatni album
Trebalo nam je vremena da odemo par koraka dalje nego inače i iskoristimo puno širi kolorit, više efekata

Real Grupa, hrvatska agencija za tržišno komuniciranje, odradila je velik posao u Brazilu. Za španjolski trgovački lanac Dia, koji na tom ogromnom tržištu od 211 milijuna ljudi ima 900 trgovina, osmislila je novi koncept dućana, redizajnirala postojeće i napravila kampanju novog strateškog pozicioniranja, kao i nastavak kampanja na mjesečnoj bazi.

- Moram priznati nisam bio spreman na Brazil. Radio sam na tržištima poput Litve, Ukrajine i Portugala, pa sam se smatrao kozmopolitom imunim na fenomen kulturnog šoka. Vjerovao sam da će naš klijent temperamentom, životnim i poslovnim navikama biti sličan mediteransko-portugalskom, pa tako i našem načinu življenja. Brazil se kroz nogomet, filmove i serije predstavlja kao nešto nama blisko, ali u praksi je život Brazilca sličan našem ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 19:15