Retail park

Trgovački centar ulaže 45 mil. kn i širi svoju ponudu otvaranjem shopping meke u Vukovaru

Riječ je o shopping odredištu, pojasnili su u kompaniji, čija će površina iznositi više od 2200 četvornih metara
Ilustracija
 Davor Pongračić / Hanza Media

Nakon što je izgrađen novi prodajni centar koji se prostire površinom od 5000 kvadrata, Pevec širi svoju dosadašnju trgovačku ponudu u novom retail parku u vukovarskoj poslovnoj zoni.

Riječ je o shopping odredištu, kako su pojasnili u kompaniji, čija će površina iznositi više od 2200 četvornih metara, a uz postojeću ponudu Pevecovog centra, zamišljeno je da će kompleks obuhvaćati modne prodavaonice, lokale, restorane, kao i sadržaje za opuštanje. Tako ovaj koncept ima i dodatnu vrijednost za zakupce prostora zbog povećane vidljivosti branda te niže cijene zakupa, priopćio je Pevec.

- Izrazito sam zadovoljan ovom kupnjom jer smo nastavili niz preuzimanja objekata u kojima poslujemo te omogućili otvaranje novih radnih mjesta, kao i podizanje kvalitete života. Retail park će, uz naš centar u Vukovaru, proširiti ponudu za stanovnike grada i okolice te omogućiti obiteljima obavljanje mjesečne kupnje na jednome mjestu – kazao je Jurica Lovrinčević, predsjednik Uprave Peveca, i dodao kako trgovački lanac neće stati na ovom projektu, već da je u planu i “izgradnja nekoliko tisuća kvadratnih metara poslovnih prostora koji će ga upotpuniti”.

Izgradnja Pevecovog centra u Vukovaru te retail parka koji će, kako su nam najavili u kompaniji, za potrošače svoja vrata otvoriti u listopadu, ukupno je koštala 45 milijuna kuna, a uskoro se očekuje i gradnja dvaju novih prodajnih centara u Vinkovcima i Splitu.

Uz to, tvrtka je u protekle tri godine u vlasništvo preuzela osam postojećih prodajnih centara, otvorila pet novih prodajnih centara te zaposlila gotovo 600 novih djelatnika kojima kroz sljedeće dvije godine Pevec namjerava podići prosječnu neto plaće na 7.500 kuna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 07:28