Brendiranje

Svjetski lider u području rasvjete svoja inteligentna rješenja izdvojio u posebnu tvrtku

Signify rasvjeta
 Signify

Philips, svjetski lider u području rasvjete, izdvojio je svoja inteligentna svjetlosna rješenja pod novim imenom Signify, postavši zasebna kompanija izlistana na burzi. S početkom ove godine, sve Philipsove podružnice u svijetu nastavljaju s radom pod novim imenom čime započinje i nova era u razvoju poslovanja u smjeru inteligentnih svjetlosnih rješenja.

Predstavljanje novog brenda održano je na današnjem multimedijalnom događaju u zagrebačkom kinu Europa gdje je kroz priču o svjetlosti prikazano kako je kompanija u 128 godina dugoj povijesti, preko niza inovacija – od proizvodnje prve žarulje sa žarnom niti do razvoja komunikacije putem svjetla, izrasla u najveće ime na tržištu rasvjete.

„Danas više ne kupujemo samo rasvjetna tijela, nego svjetlosna rješenja koja nam život čine ugodnijim, praktičnijim i sigurnijim. Svjetlo je postalo inteligentan jezik koji nam omogućuje prijenos poruka i prikupljanje podataka, njime upravljamo bez prekidača i žice,i to u mnogočemu nadilazi proizvodnju žarulja i svjetiljki. Naši proizvodi i dalje ostaju Philips, no pametna rješenja kojima ih povezujemo i nadograđujemo odlučili smo izdvojiti i objediniti pod novim imenom Signify“, pojasnila je Martina Šimić Baranović, regionalna direktorica za Signify, prilikom predstavljanja novog imena.

U 128 godina postojanja, istakla je, Philips je osigurao poziciju lidera na tržištu rasvjete nizom inovacija, od prve žarulje sa žarnom niti do prijenosa podataka putem svjetla, čime svjetlo postaje inteligentan jezik koji nadilazi granice osvjetljenja.

Signify je svjetski broj jedan u rasvjeti – prvi na tržištu u konvencionalnoj rasvjeti, kao i u LED te umreženoj rasvjeti. LED rasvjeta čini više od 70 posto ukupne prodaje proizvoda, dok je umrežena rasvjeta najbrže rastuća s čak 50 posto porasta u jednoj godini.

Kako bi odgovorili potrebama modernog tržišta, Signify razvija sustave koji proizvode povezuju s mrežama, programima, senzorima i IoT platformama kako bi otvorili put prema inteligentnim rješenjima.

Tvrtka kontinuirano ulaže u inovacije, te imaju više od 15.000 registriranih patenatam, svake godine reinvestiraju više od 300 milijuna eura u istraživanje i razvoj, a do 2020. planiraju postati i ugljično neutralna kompanija.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. travanj 2024 05:17