Zahvaljujući velikim ulaganjima u razvoj proizvoda i unapređenja poslovanja te provedenim akvizicijama, Imperial Riviera lani je uprihodila 264 milijuna kuna, odnosno čak 53 posto više nego godinu ranije. Usto, ta je turistička kompanija, kako su priopćili, u 2019. ostvarila operativnu dobit od 90,8 milijuna kuna, što predstavlja rast od 42,5 posto u odnosu na 2018.
Prošla je godina bila iznimno značajna i dinamična za Imperial Rivieru, kako zbog promjene imena, tako i zbog dokapitalizacije. U lipnju 2019., naime, tadašnjem Imperialu pripojeni su Hoteli Makarska čime se svrstao među deset vodećih turističkih tvrtki u Hrvatskoj te odonda tvrtka nosi ime Imperial Riviera. Usto, krajem lanjskog listopada Allianz ZB mirovinski fondovi i Valamar Riviera dokapitalizirali su kompaniju sa...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....