Iako se na samom početku mandata računalo da će predsjednik Uprave Hrvatske pošte biti čovjek uz kojeg će se vezati kontroverze, Ivan Čulo danas je osoba koja će sigurno biti zapamćena po investicijama koje je pokrenuo i završio u svom mandatu, od ulaganja u manje sortirne kapacitete pa sve do Novog sortirnog centra u vrijednosti 350 milijuna kuna.
Osim što je promijenio logotip i poznatu oznaku trube u suradnji s dizajnerom Borisom Maleševićem preobrazio u lokator, uslugu hpekspres preimenovao je u Paket 24 i time joj odučio dati nova obilježja. Pod njegovim vodstvom, Hrvatska pošta postala je fleksibilnija u prihvaćanju novih trendova i aktivno radi na poboljšanju korisničkog iskustva. U njegovu planu našao se još jedan projekt pod nazivom paketomati koji će uskoro zaživjeti ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....