Novac.hr

Prosječna plaća radnicima u dm-u porasla 2,75 posto i sada iznosi 9341 kunu neto

Prošle godine su ostvarili 2,14 milijardi kuna prometa, što je povećanje od 2,3 posto
DM u Avenue Mallu
 Drago Sopta / Hanza Media

Dugogodišnji najpoželjniji poslodavac u Hrvatskoj, dm, predstavio je podatke o ostvarenim poslovnim rezultatima koji pokazuju da je konkurencija još uvijek daleko iza njih. Ostvarili su 2,14 milijardi kuna prometa, što je povećanje od 2,3 posto, a najviše im je rastao segment medicinskih proizvoda bez recepta (37,4%).

Prosječna neto plaća radnika dm-a iznosila je 9341,72 kune, a odnosu na godinu ranije porasla je za 2,75 posto. Inače, na puno radno vrijeme u dm-u je zaposleno 1136 djelatnika, a nepuno njih 334.

Mnogi od 1470 djelatnika u Hrvatskoj, točnije njih 1210, je završilo edukaciju koju im je omogućio dm, zanimanje koje im je potom upisano u radnu knjižicu.

Direktor dm-a Mirko Mrakužić posebno se osvrnuo na rast asortimana vlastitih robnih marki.

- Tijekom prošle poslovne godine uveli smo četiri nove marke, a udio naših vlastitih proizvoda u ukupnom prometu dosegnuo je 30,53 posto – naglasio je Mirko Mrakužić.

Istraživanje Ipsosa pokazalo je da ispitanici smatraju kako je upravo dm trgovački lanac koji najviše ulaže u lokalnu zajednicu (42 posto), najviše brine o djelatnicima (68 posto) i potrebama kupaca (45 posto), kao i da najviše od svih potiče kupce na razvijanje zdravih životnih navika (47 posto).

U idućoj godini dm planira uložiti 80 milijuna kuna u modernizaciju prodavaonica i razvoj asortimana, što znači da će još više trgovina imati toalete za invalide, kutke za prematanje beba i slično.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. travanj 2024 05:13