U kontekstu pojačanih kritika e-cigareta, njihov poznati proizvođač, Juul, prisiljen je promijeniti svoju strategiju poslovanja te srezati troškove za čak milijardu dolara. Stoga će, kako piše Bloomberg, otpustiti 650 zaposlenika, prestati sa zapošljavanjem te će ukinuti poziciju direktora marketinga u kompaniji.
Ranije ove godine, dok je Juul bio na svom vrhuncu, zapošljavali su 300 ljudi mjesečno, a trenutno ukidanje 16 posto radnih mjesta, kako su pojasnili, dio je pokušaja da vrate povjerenje javnosti koja ih je osudila da svojim proizvodima tinejdžere navlače na pušenje. U sklopu toga, prestali su s printanim i digitalnim oglašavanjem te se fokusiraju isključivo na odrasle pušače.
Juul je, naime, postao meta regulatora koji žele zaustaviti epidemiju novi mladih korisnika nikotina koje su, iako nikada prije nisu pušili, privukle upravo e-cigarete zbog lijepog uređaja te ukusnih aroma manga, mente i krastavaca. Uz pritiske regulatora zbog kojih mnoge trgovine više ne prodaju tu vrstu cigareta, Juulova je vrijednost potonula i zbog rastućih briga za zdravstvene rizike e-cigareta.
- Budući da kategorija e-cigareta prolazi kroz svojevrsnu obnovu, ta će nam reorganizacija pomoći da smanjimo korištenje proizvoda od strane maloljetnika, uložimo u znanstvena istraživanja i stvorimo nove tehnologije – kazao je KC Crosthwalte, izvršni direktor kompanije koji je tu poziciju zauzeo u rujnu te je prošli mjesec najavio odlaske četiri direktora u Juulu, direktora marketinga, financija, administracije, kao i potpredsjednika naprednih tehnologija.
Grupacija Altria, u čijem je Juul vlasništvu, lani je u tu kompaniju investirala 12,8 milijardi dolara, no nije doživjela povrat te investicije te je stoga najavila otpis uloženih 4,5 milijardi dolara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....