Posljedice pandemije

Prodaja njemačkog proizvođača luksuznih automobila u prvom tromjesečju pala za petinu

U Kini prodaja se smanjila 31 posto, u Europi 18, a u SAD-u 17 posto
Tvornica BMW-a
 NurPhoto via AFP
U Kini prodaja se smanjila 31 posto, u Europi 18, a u SAD-u 17 posto

Njemački proizvođač luksuznih automobila BMW izvijestio je u ponedjeljak da mu je prodaja u prvom tromjesečju pala za petinu, odražavajući naglo pogoršanje u Kini, Europi i SAD-u zbog pandemije koronavirusa.

U prvom ovogodišnjem tromjesečju BMW je prodao samo 477.111 automobila marke BMW, Mini i Rolls-Royce. U Kini prodaja se smanjila 31 posto, u Europi 18, a u SAD-u 17 posto.

„Trenutno je zbog koronavirusa zatvoreno oko 80 posto svih prodajnih mjesta u Europi i 70 posto onih u SAD-u", naveo je BMW u priopćenju.

Kompanija „fleksibilno prilagođava“ obujam proizvodnje potražnji, rekao je član uprave BMW-a Pieter Nota.

„U Kini primjećujemo prve znakove oporavka koji se očituje u uzletu narudžbi“, dodao je Nota.

Iz kompanije poručuju da im je prioritet sačuvati zdravlje...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 13:33