Poslovni rezultati

Prihodi Atlantic grupe pali na ključnim europskim tržištima, neto dobit skočila 34 posto

Ukupni prihodi od prodaje su 0,5 posto manje u odnosu na isto lanjsko razdoblje
Zgrada Atlantic Grupe i Emil Tedeschi
 Goran Mehkek / Neja Markičević / Hanz Media

Atlantic grupa ostvarila je u prvih devet mjeseci ove godine 3,88 milijardi kuna prihoda od prodaje, što je 0,5 posto manje u odnosu na isto lanjsko razdoblje, dok je neto dobit nakon manjinskih interesa skočila za 34,4 posto, na 319 milijuna kuna, stoji u izvješću kompanije objavljenom u utorak na stranicama Zagrebačke burze.

Pad prihoda izazvan je izostankom prihoda od prodaje privatnih marki u strateškom poslovnom području “Sportska i aktivna prehrana” unatoč značajnom rastu prihoda većine poslovnih i distribucijskih područja, navodi se u izvješću Atlantica.

Ističe se i to da bi, ako se isključi utjecaj prihoda od prodaje privatnih robnih marki u navedenom strateškom poslovnom području, organski rast prihoda iznosio 3,7 posto.

Na tržištu Hrvatske, najvećem tržištu te kompanije, Atlantic je u prvih devet mjeseci ove godine ostvario prihode od prodaje u iznosu od 1,3 milijarde kuna, što je 9,6 posto više nego u istom lanjskom razdoblju.

Na tržištu Srbije prihodi su u istom razdoblju porasli za 5,6 posto, na 920,5 milijuna kuna, dok su slovenskom tržištu prihodi Atlantica dosegnuli 652 milijuna kuna, što je 4 posto više nego u prvih devet mjeseci prošle godine.

I na ostalim tržištima u regiji tvrtka je zabilježila rast prihoda, no na ključnim europskim tržištima, koja uključuju Njemačku, Švicarsku, Austriju i Švedsku, prihodi su u prvih devet mjeseci ove godine pali za 39 posto na godišnjoj razini, na 210 milijuna kuna.

Oštro su, više od 24 posto, na 124 milijuna kuna, pali i prihodi Atlantica na tržištu Rusije i Zajednice neovisnih država (ZND), što je prije svega posljedica pada prihoda od prodaje dječje hrane, navodi se u izvješću.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. studeni 2024 01:21