Nastup 13 hrvatskih vinarija na danas otvorenom sajmu Beowine u Beogradu, koji se održava u sklopu Sajma turizma koji je otvoren do 24. veljače, prva je od četiri aktivnosti projekta Promocije hrvatskih vina na tržištu Srbije u 2019. godini Hrvatske gospodarske komore. Projekt je težak milijun kuna, a 80 posto financirat će se novcem iz europskoga fonda, odnosno Vinske omotnice1.
- Nastavljamo s prezentacijom Vina Croatia - vina mosaica u Srbiji jer smo procijenili da ovdje imamo izvozni potencijal. Kada govorimo o vinima, Srbija nam je četvrto izvozno tržište, a zahvaljujući kontinuiranim aktivnostima brendiranja koje HGK provodi od 2014. u zadnjih godinu dana izvoz je porastao preko 45 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, rekao je potpredsjednik HGK za poljoprivr...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....