Lidl do 2025. godine namjerava smanjiti količinu plastike u ambalaži proizvoda za 20 posto. K tome, cilj im je da do 2025. godine sva pakiranja proizvoda budu prikladna za recikliranje.
Poruka je to koju su iz Lidla jučer uputili predstavaljajući svoje izvješće o održivosti za 2017. i 2018. godinu. Riječ je, istaknuli su u Lidlu, o prvom takvom izvješću jednog maloprodajnog lanca u Hrvatskoj.
Recikliranje
Smanjenje udjela plastike u ambalaži proizvoda i veća reciklaža na tragu je zahtjeva EU i ciljeva Schwarz Grupe, u sastavu koje je i Lidl. U Europi, poručuju u Lidlu, svake godine nastaje 25 milijuna tona plastičnog otpada, od čega se reciklira manje od 30 posto. Stoga je Lidlov cilj plastiku zamijeniti održivim materijalima koji se mogu reciklirati kad god je to moguće. Tijeko...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....