Apel HUP-a

Očuvajmo medijsku industriju: Oglašavanje i tržišno komuniciranje usmjeriti na naše medije

Hrvatski mediji ovih su dana posebno angažirani na artikuliranju interesa svih gospodarskih subjekata
 Marko Todorov / CROPIX
Hrvatski mediji ovih su dana posebno angažirani na artikuliranju interesa svih gospodarskih subjekata

Hrvatska udruga poslodavaca apelira na sve subjekte da u skladu s mogućnostima i stručnim preporukama održavaju razinu tržišnog komuniciranja. Hrvatski mediji i reklamne agencije (svi oni koji u Hrvatskoj djeluju i zapošljavaju, bez obzira na porijeklo vlasništva) proteklih tjedana prolaze najteže dane u povijesti naše industrije i države, suočavajući se sa smanjenjima oglasnih budžeta u prosjeku i do 70% u odnosu na razdoblje prije krize uzrokovane pandemijom koronavirusa.

Želimo istaknuti važnost izražavanja podrške hrvatskoj medijskoj i reklamnoj industriji u ovim izazovnim trenucima za sve nas i predlažemo da se svi oglasni budžeti u cijelosti usmjere na lokalne medije, kako bismo time učinili ono što je društveno odgovorno u trenucima ovakve distrupcije. Na taj način s...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2025 10:29