Dvoznamenkasti porast

Najveći domaći shopping centar godinu završio s 10 milijuna posjeta i rekordnim brojkama

Bez obzira na izazove koje je pred centar postavila rekonstrukcija remetinečkog rotora
Arena Centar Zagreb
 PR
Bez obzira na izazove koje je pred centar postavila rekonstrukcija remetinečkog rotora

Najveći shopping centar u Zagrebu, Arena Centar, nakon renovacije i otvorenja Arena Parka, završio je godinu s rekordnim poslovnim rezultatima i 10 milijuna posjeta, stoji u priopćenju.

„Ovogodišnji dvoznamenkasti porast posjećenosti dokaz je da je Arena Centar i dalje prvi izbor u Zagrebu, ali i znatno proširenoj zoni obuhvata. Podrška zajednice, osim ispunjenja ekonomskih ciljeva kroz porast broja posjetitelja i povećanja potrošnje, omogućila je i ispunjenje društveno odgovornih ciljeva - brige za tu istu zajednicu. Čak tri milijuna kuna donirano je kroz projekte društveno odgovornog poslovanja kao i projekt održivog razvoja kroz efikasnije korištenje energetskih izvora te očuvanje okoliša. Suživot, svojevrsna simbioza sa zajednicom, iznad zakonom propisanih obaveza te na obostranu korist i zadovoljstvo, u skladu je s našom vizijom budućnosti i daljnjeg razvoja poslovanja.“, rekla je Nataša Milašinčić, direktorica Arena Centra.

Nakon proširenja Arena Centra u 2018. godini te izgradnje Arena Parka u 2019. godini, danas okuplja sve relevantne modne, beauty, sportske i tech brendove - Peek & Cloppenburg, Calvin Klein Jeans, Hugo Boss, Nespresso, The Body Shop, Gap, Lacoste, Ted Baker, ali i Jysk, CCC te Kik.

Arena Park Zagreb

"Bez obzira na izazove koje je pred centar postavila rekonstrukcija remetinečkog rotora, dobrim se poslovnim odlukama, Arena Centar zadržao na pijedestalu. Deset milijuna posjeta u 2019. potvrdilo je da je Arena Centar broj jedan za shopping i zabavu za cijelu obitelj. Uz povećanu posjećenost, zabilježen je i rast potrošnje u trgovinama Arena Centra. U odnosu na 2018. godinu, u 2019. godini porast potrošnje po posjetitelju je bio preko 20%, a ukupan porast potrošnje 11%", zaključuju u priopćenju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
07. srpanj 2025 09:51