Osvajanje tržišta

Mađarski brend energetskih pića treću godinu zaredom raste za više od 50 posto

Nielsenova analiza pokazala je i da je ovaj mađarski brend zauzeo 41 posto udjela na tržištu
Bruce Willis u reklami za Hell Energy
 YouTube screenshot/Hell Energy reklama

Mađarski brend energetskih pića, Hell Energy, treću godinu zaredom bilježi rast prodaje za više od 50 posto.

Prema rezultatima istraživanja tvrtke Nielsen, provedenom krajem prošle godine, prodaja je 2016. godine porasla za 88 posto, 2017. za 81 posto, dok su lani zabilježili rast prodaje energetskih pića od 65 posto. Iz kompanije potvrđuju kako u ovoj godini planiraju dodatno osnažiti tržišnu poziciju uz rast prodaje od 40 posto.

Nielsenova analiza pokazala je i da je ovaj mađarski brend zauzeo 41 posto udjela na hrvatskom tržištu, a raste i broj prodajnih mjesta.

default
Hell Energy
Hell Energy tvornica

Kompanija je osnovana 2006. godine te je u stopostotnom mađarskom vlasništvu, na Hrvatskom su tržištu prisutni od 2014. godine, a do danas su njihovi proizvodi dostupni u skoro 50 zemalja u svijetu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. travanj 2024 07:40