Lošinjska Grupa Jadranka krajem kolovoza zabilježila je milijun noćenja ove godine, što je ranije nego prošle, te je potvrda da su gosti prepoznali ulaganja u ponudu i kvalitetu, ocjenjuju iz Jadranke i najavljuju nova ulaganja.
- Jadranka je peta po veličini turistička kompanija u Hrvatskoj, koja je u razvoj, objekte, ljudske potencijale, kvalitetu usluge i drugo u zadnjih pet godina uložila više od 170 milijuna eura. Ove godine je to bilo i u nove restorane te uvođenje izravnih zrakoplovnih linija s Lošinja prema tri hrvatska grada i švicarskom Luganu, što je s ranijim ulaganjima u ponudu visokokategoriziranih hotela u Malom i Velom Lošinju te kampove pridonijelo prometu i zadovoljstvu gostiju - ističu iz Jadranke, koja stoji iza hotelskog brenda Lošinj Hotels&Villas.
Naglašavaju pritom i važnost milijuntog noćenja prije kraja kolovoza u ovoj godini, koja prethodi ostvarenju nekih od najvažnijih planiranih investicija za još bolje pozicioniranje turističke ponude Lošinja te njenom daljnjem prilagođavanju ukusima najzahtjevnijih gostiju, uz istodobno bitno produljenje turističke sezone.
- U 2018. su ostvareni značajni pomaci na projektima proširenja Zračne luke Mali Lošinj te izgradnje Eco Golf Resorta Matalda, koji su ključni za daljnji turistički i gospodarski razvoj lošinjskog arhipelaga te podizanje turističke ponude Hrvatske na višu razinu, čemu ćemo uz ostalo biti posvećeni i u idućim godinama - poručuju iz Jadranke.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....