Financijski eksperiment

Kreće 8. hrvatska crowdfunding kampanja na platformi za prikupljanje kapitala Funderbeam

Estonska platforma za prikupljanje kapitala postala je dio hrvatske poduzetničke svakodnevice
Vanja Andrić, Ana Marinović, Zoran Birimša i Ratko Knežević, tim iz startupa Omolab i investitor: Dosad su na Funderbeamu prikupili 230 tisuća eura, a oko 50 posto su ulagači iz inozemstva
 Ranko Šuvar / Hanza Media
Estonska platforma za prikupljanje kapitala postala je dio hrvatske poduzetničke svakodnevice

Ideja se u prvi trenutak učinila sjevernjački pragmatičnom i istodobno egzotičnom, zanim­ljiva, ali ne baš kompatibilna s hrvatskim poslovnim mentalitetom. Dvije godine kasnije, dok su se u krcatoj dvorani zagrebačkog HUB385 predstavljali startupovi iz Norveške, Estonije, Islanda i Danske, pokušavajući animirati hrvatske ulagače, jasno je da je taj spoj ipak uspio; estonska platforma za prikupljanje kapitala pod nazivom Funderbeam definitivno je postala dio hrvatske poduzetničke svakodnevice, i što se tiče osnivača startupova i što se tiče investitora. Uostalom, ovog tjedna kreće već osma po redu hrvatska crowdfunding-kampanja na toj plaformi: novac za razvoj sada traži OmoLab, tvrtka koja je smislila aplikaciju s fontovima za osobe s disleksijom.

Od četiri startupa k...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. prosinac 2025 05:58