Koncesija za Zagreb Deep Sea

Kineski konzorcij dao dvostruko bolju ponudu od Nizozemaca

Kineska ponuda je u financijskom smislu dvostruko bolja, a predviđa i dvostruko kraći rok za izgradnju drugog dijela terminala
Luka Rijeka
 Tea Cimas / CROPIX
Kineska ponuda je u financijskom smislu dvostruko bolja, a predviđa i dvostruko kraći rok za izgradnju drugog dijela terminala

Na međunarodni natječaj za dobivanje 50-godišnje koncesije za razvoj, poslovanje i upravljanje Zagreb Deep Sea kontejnerskim terminalom u riječkoj luci javila su se s valjanim ponudama do 12 sati u ponedjeljak dva konzorcija koja predvode globalni kontejnerski divovi - jedan kineski lučki operater Ningbo Zhoushan Port Company, a drugi nizozemski APM Terminal.

Kineska ponuda je u financijskom smislu dvostruko bolja, a predviđa i dvostruko kraći rok za izgradnju drugog dijela terminala.

Kako nam je rekao ravnatelj Lučke uprave Rijeka Denis Vukorepa, ponudama su zadovoljni, a u roku tri tjedna bit će provedena njihova evaluacija na temelju čega se donosi odluka o odabiru ekonomski najpovoljnije ponude, a potpisivanje ugovora o koncesiji trebalo biti u prvoj polovici ove godine.

Kako...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2025 08:33