Znali smo da dolazimo na vrlo kompetitivno tržište kojim dominira austrijska kompanija koja je stvorila samu kategoriju energetskih pića, pričaju nam u mađarskom Hell Energyju, aludirajući pritom na Red Bull.
Ipak, budući da su svoje napitke prodavali ispod cijene, nisu imali problema s privlačenjem potrošača na mađarskom tržištu. Uz to, svake godine izbace dva nova proizvoda, odnosno okusa pića, kako bi potrošačima pružili što veću ponudu. Ako se proizvod pokaže popularnim, zadrže ga.
Dobra odluka
- Povoljniji smo, i to je naša najveća prednost. Uz to, imamo široku paletu proizvoda, od kojih niti jedan ne sadrži nikakve konzervanse ni aditive pa su tako i kvalitetniji - pohvalili su nam se.
Počeli su kao mala obiteljska tvrtka s 20 zaposlenika, a danas je mađarski ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....