"Rebranding"

Jadransko mijenja ime u Adriatic osiguranje i kreće u osvajanje talijanskog tržišta

Osnovni motiv za promjenu imena predstavlja izlazak kompanije na inozemna tržišta
Mladenka Grgić, popredsjednica Koncerna Agram, Goran Jurišić, pretsjednik Uprave Jadranskog osiguranja i veleposlanik Italije Adriano Chiodi Cianfarani
 Bruno Konjević / CROPIX
Osnovni motiv za promjenu imena predstavlja izlazak kompanije na inozemna tržišta

Od 1. siječnja iduće godine Jadransko osiguranje u sastavu Koncerna Agram počinje poslovati pod imenom Adriatic osiguranje, objavio je jučer predsjednik Uprave tog osiguravatelja Goran Jurišić.

Osnovni motiv za promjenu imena, pojasnio je Jurišić, predstavlja izlazak kompanije na inozemna tržišta, počev od Italije, na kojima želi poslovati pod svima razumljivim imenom.

- Pod imenom Adriatic osiguranje već poslujemo u BiH. Kad je u pitanju izlazak na talijansko tržište, odlučili smo se za to jer je vrlo kompetitivno, s velikim brojem sudionika. Uz to, prosječna premija na osiguranje od automobilske odgovornosti na tamošnjem tržištu iznosi 420 eura, a na našem iznosi 120 eura - rekao je Jurišić na tradicionalnom božićno-novogodišnjem druženju s poslovnim partnerima Jadranskog o...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. prosinac 2025 15:56