"Rebranding"

Jadransko mijenja ime u Adriatic osiguranje i kreće u osvajanje talijanskog tržišta

Osnovni motiv za promjenu imena predstavlja izlazak kompanije na inozemna tržišta
Mladenka Grgić, popredsjednica Koncerna Agram, Goran Jurišić, pretsjednik Uprave Jadranskog osiguranja i veleposlanik Italije Adriano Chiodi Cianfarani
 Bruno Konjević / CROPIX

Od 1. siječnja iduće godine Jadransko osiguranje u sastavu Koncerna Agram počinje poslovati pod imenom Adriatic osiguranje, objavio je jučer predsjednik Uprave tog osiguravatelja Goran Jurišić.

Osnovni motiv za promjenu imena, pojasnio je Jurišić, predstavlja izlazak kompanije na inozemna tržišta, počev od Italije, na kojima želi poslovati pod svima razumljivim imenom.

- Pod imenom Adriatic osiguranje već poslujemo u BiH. Kad je u pitanju izlazak na talijansko tržište, odlučili smo se za to jer je vrlo kompetitivno, s velikim brojem sudionika. Uz to, prosječna premija na osiguranje od automobilske odgovornosti na tamošnjem tržištu iznosi 420 eura, a na našem iznosi 120 eura - rekao je Jurišić na tradicionalnom božićno-novogodišnjem druženju s poslovnim partnerima Jadranskog osiguranja. Na pitanje koje je, nakon talijanskog, iduće inozemno tržište na koje će Adriatic osiguranje pokušati napraviti prodor, Jurišić je odgovorio da je o tome još rano govoriti.

- Vjerujemo da ćemo za dvije godine goste na našem redovitom druženju s poslovnim partnerima pozdravljati na nekom drugom stranom jeziku, kao što smo to danas učinili na talijanskom - poručio je Jurišić, aludirajući na pozdravni govor sudionicima domjenka na kojem se posebno obratio veleposlaniku Italije u Hrvatskoj Adrianu Chodiju Cianfaraniju. Jadransko osiguranje nedavno je kupilo u središtu Trsta poslovnu zgradu, stvarajući temelje za prodor na tamošnje tržište.

Osvrnuvši se na poslovnu godinu na izmaku, predsjednik Uprave Jadranskog osiguranja rekao je da je bila izrazito dobra za kompaniju. U prilog spomenutoj ocjeni Jurišić je naveo da su prihodi Jadranskog osiguranja u 2018. rasli 11 posto, što je, istaknuo je, dvostruko veća stopa rasta od rasta tržišta u cjelini.

- Takav rast doveo nas je na treće mjesto tržišnog udjela na tržištu neživotnog osiguranja u Hrvatskoj - ustvrdio je Jurišić. Prema njegovim riječima, Jadransko je na tržištu neživotnih osiguranja preteklo Allianz, koji je sada četvrti.

- Još ćemo dugo biti treći po udjelu na tržištu neživotnih osiguranja, idemo prema drugome mjestu. Plan za iduću godinu je prihod od bruto premije osiguranja od 100 milijuna eura, što dosad nismo imali - poručio je predsjednik Uprave Jadranskog osiguranja. Obraćajući se poslovnim partnerima, Jurišić je ustvrdio da će se kompanija i dalje držati gesla da je povjerenje najtraženija roba.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. listopad 2024 23:01