U proteklih godinu dana Ikea je u Hrvatskoj ostvarila promet od otprilike 815,3 milijuna kuna, odnosno čak 12,5 posto veći nego lani, priopćili su iz kompanije. Pritom su Hrvati u preko 20 posto slučajeva svoj namještaj kupovali putem interneta čime je Lijepa naša zasjela na drugo mjesto u Ingka grupi.
Preciznije, u poslovnoj godini koja je završila zadnjim danom kolovoza, u hrvatskoj Ikei prodano je ukupno 13,8 milijuna proizvoda, pri čemu je 62,5 posto činio namještaj, dok se preostalih 37,5 posto prodanih artikala odnosi na ukrase i dodatke za dom. Hrvatima najomiljenija kolekcija namještaja bila je LACK serija, u kojoj je prodano oko 52.500 proizvoda, dok su najpopularniji dodaci za dom bili OFTAST tanjuri i zdjele, a većinu namještaja Hrvati su kupili u bijeloj boji. Ipak, na...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....