Poslovni rezultati

HT lani uprihodio 7,7 milijardi kuna: 'Nećemo stati dok svi u Hrvatskoj ne budu povezani'

HT je prošle godine uložio 1,9 milijardi kuna u infrastrukturu i razvoj inovativnih usluga, odnosno 4,1 posto više nego 2018.
Kostas Nebis, predsjednik uprave Hrvatskog Telekoma
 Boris Kovacev / CROPIX
HT je prošle godine uložio 1,9 milijardi kuna u infrastrukturu i razvoj inovativnih usluga, odnosno 4,1 posto više nego 2018.

Hrvatski Telekom (HT) lani je ostvario neto prihod od 7,7 milijardi kuna, što je jedan posto manje nego što je uprihodio godinu ranije. Vodeći pružatelj telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj u 2019. je zabilježio EBIDTA-u od 2,9 milijardi kuna te je 4,1 posto niža u odnosu na isto razdoblje 2018., što je, kako su priopćili iz kompanije, posljedica povećanih materijalnih i roaming troškova te troškova osoblja.

Uz to, HT je prošle godine uložio 1,9 milijardi kuna u infrastrukturu i razvoj inovativnih usluga, odnosno 4,1 posto više nego 2018. Preciznije, riječ je o ulaganjima u mobilnu i fiksnu širokopojasnu mrežu s ciljem osiguranja dostupnosti tehnologije u svakom kutku Hrvatske.

U sklopu toga krajem 2019. završena je modernizacija radijske pristupne mreže koja je, osim što je poboljšala performanse 4G-a, osigurala preduvjete za uspješno uvođenje 5G mreže. Probna 5G mreža već je integrirana u stvarno mrežno okruženje. HT je prvi na hrvatskom tržištu instalirao testnu 5G baznu postaju u Samoboru, a nakon toga je instalirao još nekoliko testnih 5G lokacija diljem zemlje. Lani je ukupno implementirano 19 baznih postala, a uspostavljena mreža ove će godine biti iskorištena za testiranje i pokazivanje praktičnih koristi 5G-a.

Usto, Hrvatski Telekom pokrio je više od 60 posto kućanstava tehnologijama koje omogućuju brzine preko 30 Mbit/s, od čega gotovo 25 posto tehnologijama koje omogućuju brzinu veću od 100 Mbit/s.

Tim je ulaganjima i proaktivnim pristupom taj teleoperater smanjio broj korisničkih pritužbi i neproduktivnih poziva agentima pozivnih centara za 22 posto, javljaju iz kompanije te tvrde kako su istovremeno smanjili broj tehničkih grešaka.

Korisničko iskustvo poboljšano je i zahvaljujući aplikaciji Moj Telekom kojom se služi 32 posto HT-ovih korisnika koji tako dobivaju detaljan pregled svih telekomunikacijskih usluga i potrošnje u fiksnoj i mobilnoj mreži, omogućeno im je plaćanje računa, jednostavna aktivacija e-računa i upravljanje tarifama i opcijama te im je pružen pregled dostupnosti interneta putem interaktivne karte.

- Kao najveći privatni investitor u digitalizaciju Hrvatske, uložili smo dosad najviši iznos kapitalnih ulaganja u zadnjih 10 godina, uz stalnu transformaciju prihoda od usluga, uz porast korisničke baze širokopojasnog pristupa i TV-a te povećavajući prosječan prihod po korisniku mobilnih usluga, nudeći korisnicima “više za više”. Ulaganje u našu mobilnu mrežu omogućilo nam je da trostruko povećamo kapacitet mreže i povećamo brzinu za korisnike za 75% u odnosu na status prije modernizacije. Omogućili smo dostupnost usluga 4G mobilne mreže na cijelom području Hrvatske, te smo na taj način stvorili infrastrukturne preduvjete za ruralni razvoj, kao i omogućili dostatan kapacitet tijekom turističke sezone. Osim toga, nova modernizirana oprema je spremna za 5G. Ponosan sam i na Partnerske sporazume koje smo sklopili s lokalnom i regionalnom samoupravom, kojima smo se obvezali izgraditi optiku za 135.000 korisnika diljem Hrvatske – komentirao je nerevidirane poslovne rezultate za prošlu godinu Kostas Nebis, predsjednik Uprave HT-a, dodajući kako sve navedeno "predstavlja ključnu osnovu za povezivanje svakog Hrvata s prilikama koje pruža digitalizacija" te je obećao da "neće stati dokle god svi u Hrvatskoj ne budu povezani".

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
02. srpanj 2025 03:38