Jedan pojas, jedan put

Godina važnih investicija: Od luka Zadar i Rijeka do nizinske pruge

Početak godine donio je oživljavanje priče o nizinskoj pruzi, no u kontekstu zakupa novih lučkih kapaciteta na Zagrebačkoj obali
 Tea Cimaš / CROPIX
Početak godine donio je oživljavanje priče o nizinskoj pruzi, no u kontekstu zakupa novih lučkih kapaciteta na Zagrebačkoj obali

Poznato je kako je infrastruktura temeljni kineski interes kad govorimo o udarnom kineskom projektu Jedan pojas, jedan put. U hrvatskom slučaju to su prije svega lučki kapaciteti, no ova bi godina mogla donijeti i prve opipljivije kineske pokušaje na poslovima u željezničkoj infrastrukturi.

CSEBA kao asocijacija koja već pet godina radi na jačanju kinesko-hrvatske suradnje itekako je primijetila trend intenzivnijih kontakata. Brojne su tvrtke s kineskim kapitalom ove godine otvorene u Hrvatskoj, posebno je taj trend bio prisutan neposredno nakon odluke da posao na Pelješkom mostu pripade CRBC-u. To još uvijek ne mora značiti nešto opipljivo, no svakako je dokaz povećanog interesa Kineza za Hrvatsku.

Premijer Plenković nedavno je prilikom posjeta Pekingu najavio da je plan do 2...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 00:54