Pelagos širi ponudu

Generalov posao: Gotovinina tunjevina na policama trgovačkog lanca u Hrvatskoj

Metro će ekskluzivno hrvatskom tržištu ponuditi i plavoperajnu jadransku tunu
 CROPIX

Metro će u srijedu na Adriatic Gastro Showu u Splitu predstaviti novi proizvod na svojim policama, jadransku plavoperajnu tunu. Metro i Pelagos net farma, tvrtka generala Ante Gotovine, potpisali su ugovor o suradnji, doznaje Slobodna Dalmacija.

Metro će ekskluzivno hrvatskom tržištu ponuditi i plavoperajnu jadransku tunu sushi/sashimi kvalitete, koja će profesionalnim kupcima Metroa biti dostupna u veleprodajnim centrima diljem Hrvatske. S načinima obrade i pripreme plavoperajne jadranske tune posjetitelje Adriatic Gastro Showa upoznat će, izvanrednom kulinarskom prezentacijom, glasoviti chef konobe Batelina David Skoko.

- Ponosni smo što se Metro može pohvaliti suradnjom koja nas čini ekskluzivnim dobavljačem plavoperajne jadranske tune Pelagos net farme za hrvatsko HoReCa tržište. Metro surađuje s brojnim restoranima i hotelima diljem Hrvatske i zato kontinuirano unapređujemo naš asortiman kako bismo im ponudili najbolje proizvode u skladu sa svjetskim kulinarskim trendovima. Suradnje s hrvatskim dobavljačima posebno nas raduju i želimo osigurati pristup što većem broju naših profesionalnih kupaca - kaže Armen Sefaja, voditelj kategorije svježe ribe u Metro Cash & Carry Hrvatska.

Suradnjom s Metroom Pelagos net farma svoje proizvode prvi put stavlja na police međunarodnog trgovačkog lanca, što Pelagos proizvodima otvara put prema više od 160 tisuća Metroovih kupaca diljem Hrvatske, koji se od sada, uz svježe slane i marinirane inćune, slane srdele, lokardu i ostale proizvode Pelagos prerade, mogu opskrbiti i iznimno cijenjenim mesom jadranske plavoperajne tune sushi/sashimi kvalitete.

- Pelagos net farma je krajem prošle godine učinila svoj iskorak i na hrvatsko tržište. Metro će ekskluzivno hrvatskom tržištu predstaviti proizvod Pelagos core-businessa - plavoperajnu jadransku tunu, koja je u pet godina postojanja kompanije bila rezervirana isključivo za strano sushi/sashimi tržište. Sretni smo što je kuća Metro lider HoReCa opskrbe profesionalnih kupaca hrvatskog i europskog tržišta naš partner u distribuciji proizvoda i što ćemo zajedno doprinijeti popularizaciji jedenja zdrave plave ribe u Hrvatskoj. Svoj globalni rast i razvoj Metro održava povjerenjem kupaca kroz zajamčene standarde kvalitete. To je i naš kredo - Pelagos želi prepoznatljivost po kvaliteti. Zato nam je Metro idealan partner - rekla je Dunja Zloić-Gotovina, direktorica prodaje i marketinga.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. svibanj 2024 08:51