Krivi potez

FOTO Poznati brendovi izazvali lavinu kritika zbog 'socijalno distanciranih' logotipova

I dok je tek nekolicina pohvalila simbolični čin kompanije, drugi su ih osudili, a najveća lavina kritika došla je upravo od strane struke
Ilustracija
 Profimedia, Alamy
I dok je tek nekolicina pohvalila simbolični čin kompanije, drugi su ih osudili, a najveća lavina kritika došla je upravo od strane struke

Socijalne distance u vrijeme koronavirusa ne drže se samo ljudi, nego i poznati svjetski brendovi, koji su to željeli pokazati novim vizualnim identitetima.

McDonald's, Coca-Cola, Audi i Volkswagen samo su neki od konglomerata koji na simboličan način ljudima pokušavaju prenijeti poruku epidemiologa – držite razmak i socijalnu distancu.

Tim je povodom najpopularniji lanac brze hrane, McDonald's odlučio razdvojiti svoje poznato slovo 'M' čiji su redizajn objavili i na društvenim mrežama.

Novi izgled svog loga Coca – Cola je objavila na Time Squareu u New Yorku, kako bi ljude potaknula na držanje socijalne distance. U istom smjeru krenuli su i u Audiju, koji je razdvojio svoje krugove te Volkswagen, koji je ostavio veći prostor između dva slova u oznaci.

No, čak i u ova kri...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. studeni 2025 03:08