Blagi skok

Američki proizvođač sportske opreme internetskom prodajom sačuvao dobre rezultate u Kini

Američka tvrtka zatvorila je većinu trgovina u svijetu, a u utorak je objavila da je u Kini ponovo otvorila 80 posto prodajnih mjesta
Ilustracija
 Profimedia, Alamy
Američka tvrtka zatvorila je većinu trgovina u svijetu, a u utorak je objavila da je u Kini ponovo otvorila 80 posto prodajnih mjesta

Američki proizvođač sportske odjeće Nike izvijestio je o 30-postotnom skoku prodaje putem Interneta u Kini nakon zatvaranja fizičkih trgovina zbog zaraze koronavirusom.

Američka tvrtka zatvorila je većinu trgovina u svijetu, a u utorak je objavila da je u Kini ponovo otvorila 80 posto prodajnih mjesta.

"Očekujemo da će sljedećih nekoliko tjedana biti vrlo izazovno razdoblje", rekao je izvršni direktor Nikea John Donahoe, komentirajući stanje u SAD-u i Europi.

Nada se da mogu upotrijebiti lekcije naučene u Kini kako bi se uspješno nosili s mjerama izolacije na zapadnim tržištima.

"Potrošači su se vratili u trgovina. Često s maskama ali vratili su se", komentirao Donahoe stanje u Nikeovim prodajnim mjestima u Kini.

U tromjesečnom razdoblju zaključno s veljačom Nikeovi su pri...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 20:47