Financijsko izvješće

ACI je imao uspješnu sezonu: Prihodi tvrtke su porasli za 11 posto u odnosu na lani

Najveći porast zabilježile su ACI marine Dubrovnik, Veljko Barbieri (Slano), Split i Korčula
ACI marina Veljko Barbieri, Slano
 Tomislav Krišto / CROPIX

U prvih devet mjeseci ove godine poslovni prihodi Adriatic Croatia International Cluba (ACI) porasli su za 11 posto u odnosu na isto razdoblje lani te iznose 173,7 milijuna kuna, a najveći porast prihoda ostvarile su ACI marine Dubrovnik, Veljko Barbieri (Slano), Split i Korčula, ističe se u priopćenju kompanije.

Pohvalili su se da su ostvarili pozitivan bruto rezultat od 48,2 milijuna kuna što je, ističu, za 14,7 milijuna, odnosno 44 posto, više nego prošle godine. Pritom je EBITDA (dobit prije kamata, poreza i amortizacije) povećana za 22 posto i iznosi 88 milijuna kuna.

Od početka ove godine pa zaključno s krajem rujna, na godišnjem vezu u ACI marinama bilo je 3416 plovila, što je podjednako kao i lani. Kad je u pitanju mjesečni vez, u ovom je razdoblju zabilježen rast od 10 posto, dok je na dnevnom vezu ostvarena 91.000 brod-dana, što je pad od osam posto u usporedbi s prošlom godinom.

Kako napominju iz kompanije, tijekom 2018. godine bili su posebno usmjereni na podizanje kvalitete svojih usluga, što je i „potvrđeno kroz dodjelu nagrada HTZ - Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku”. Naime, marine Dubrovnik i Split u kategoriji najboljih srednjih marina osvojile su drugo i treće mjesto.

Najznačajniji ovogodišnji investicijski projekt je, naglasili su, potpuna rekonstrukcija ACI marine Rovinj, čije se otvaranje planira do kraja prosinca. Iz ACI-ja su se pohvalili kako će po dovršetku ta marina biti „najsuvremenija na Jadranu”. Projekte rekonstrukcija planiraju nastaviti i naredne godine, pa tako 2019. na red dolazi ACI marina Korčula. Trenutno je u tijeku izrada glavnog i izvedbenog projekta, a kupili su i zemljište sa zgradom pokraj marine u vrijednosti od 4,7 milijuna kuna.

Od ove godine nautičarima je na raspolaganju bila i njihova mobilna aplikacija pomoću koje su mogli rezervirati vez i dobiti potrebne informacije, a iz ACI-a poručuju da su zadovoljni i rezultatima u digitalnom poslovanju.

Pohvalili su se i svojim humanitarnim donacijama te sponzorstvima manifestacija koje su od „lokalnog i državnog značaja”.

- U prvih devet mjeseci na ime donacije isplaćeno je 542 tisuće kuna, a na ima sponzorstva 1,2 milijuna kuna - stoji u priopćenju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 05:33