Najnoviji trendovi u maloprodaji, futurološka predviđanja u razvoju tržišta, promjene u razmišljanju i ponašanju potrošača, alati za jačanje konkurentnosti te ideje i iskustva s međunarodne maloprodajne scene bili su u fokusu ovogodišnje konferencije Insight Day koju je Konzum organizirao za zaposlene u menadžmentu kompanije.
Na tradicionalnom godišnjem okupljanju, više od 200 Konzumovih djelatnika iz svih dijelova Hrvatske slušalo je izlaganja ključnih imena maloprodaje u Europi kako bi proširili svoja znanja i stekli uvid u nove taktike koje će potom moći primijeniti u svakodnevnom poslovanju.
Konferenciju je otvorio Nick Downing, komercijalni direktor IGD-a, tvrtke specijalizirane za istraživanja i treninge u prehrambenoj industriji i potrošačkom sektoru. Konzumovim ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....