ŽIVE OD MREŽE

PRAVE HRVATSKE KRALJICE INSTAGRAMA Dok je okolina mislila da se igraju krpicama i šminkom, one su na društvenim mrežama već masno zarađivale...

Dok je okolina mislila da se igraju s krpicama i šminkom, one su gradile svoj ugled na društvenim mrežama. Od njih danas i žive - i to više nego pristojno
 Marko Miščević / HANZA MEDIA
Dok je okolina mislila da se igraju s krpicama i šminkom, one su gradile svoj ugled na društvenim mrežama. Od njih danas i žive - i to više nego pristojno

Hana, Isabella, Maša i Marija “furaju svoj stil” i na prvu se u mnogočemu razlikuju, no sve četiri povezuje jedna stvar. One su mlade i poduzetne žene koje su zahvaljujući Instagramu i drugim društvenim mrežama uspjele izgraditi biznis, a Jutarnji list donosi njihove priče.

Instagram trenutačno broji više od 700 milijuna korisnika, a ta je brojka svakim danom sve veća. Ovu megapopularnu aplikaciju osim u privatne, sve više ljudi koristi i u poslovne svrhe, a među njima se posebno ističu takozvani “influenceri” koji kombiniraju oboje. Za one koji ne znaju što to znači biti influencer, radi se o osobi čija je popularnost na društvenim mrežama, blogovima i YouTube kanalima tolika da imaju moć utjecanja na druge: kada, primjerice, isprobaju neki proizvod, svoje iskustvo prenose f...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 16:11