Petra Gajica

Ona kreira reklame koje gledate: 'U hrvatskom oglašavanju još uvijek je premalo hrabrosti'

Petra je svoje prve karijerne korake utabala još tijekom studija psihologije na Filozofskom fakultetu
Petra Gajica, direktorica strateškog planiranja u McCann Zagreb
 Marko Todorov / CROPIX
Petra je svoje prve karijerne korake utabala još tijekom studija psihologije na Filozofskom fakultetu

- Inspiracija se nalazi svuda oko nas, samo je pitanje želite li ju uočiti. Ona je u razgovoru tinejdžera koji prisluškujete u tramvaju, u putovanju na koje ste otišli za vrijeme godišnjeg odmora, u košarici gospođe koja ispred vas u dućanu vadi namirnice kod blagajne. Ljudi žive oko nas, pričaju, kupuju, izražavaju stavove, govore svoje snove, pokazuju vrijednosti u koje vjeruju - kreće tako pričati svoju priču Petra Gajica, direktorica strateškog planiranja u marketinškoj agenciji McCann Zagreb.

Mlada i ambiciozna, Petra je svoje prve karijerne korake utabala još tijekom studija psihologije na zagrebačkom Filozofskom fakultetu. Odrađivala je, naime, praksu u 'Marketing strategy, pricing and intelligence' odjelu u tadašnjem T-Mobileu, odnosno danas Hrvatskom Telekomu. O...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. prosinac 2025 05:15