Kako bi obilježila Međunarodni dan žena, Ikea svake godine provodi kampanju o rodnoj ravnopravnosti, kako na radnom mjestu, tako i u kućanstvu, a o tome kako su ga proslavili ove godine, zašto su uopće započeli s tom kampanjom i što planiraju dalje pričali smo sa Sarom Del Fabbro, direktoricom Ikee u jugoistočnoj Europi.
Ikea je sada već poznata kao predvodnik borbe za rodnu ravnopravnost na tržištu rada. Koji su bili razlozi upuštanja u tu borbu i zašto ste upravo to područje u Hrvatskoj prepoznali kao područje vrijedno i potrebno zalaganja?
- Ta je tema prirodna za tvrtku Ikea i dio je naše korporativne kulture. Vjerujemo da je ravnopravnost u središtu ljudskih prava te da svi ljudi zaslužuju iste prilike za zapošljavanje i napredovanje, kao i istu plaću za isti posao.T...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....