imenovanje

Milena Vušak pridružuje se Lediću i Buliću u upravi Kraša

Njezino strateško područje bit će segment marketinga i prodaje, s fokusom na daljnjem jačanju i pozicioniranju Kraševih brendova na hrvatskom i stranim tržištima
Milena Vušak

Na izvanrednoj sjednici Nadzornog odbora Kraša imenovana je nova članica Uprave Milena Vušak. U Kraš je došla u ožujku 2020. godine iz Mondeleza Zagreb, gdje je bila na poziciji direktorice, a u Upravu Kraša ulazi 1. prosinca s pozicije savjetnice člana Uprave za marketing i prodaju. U Upravi će njezino strateško područje i dalje biti segment marketinga i prodaje, s fokusom na daljnjem jačanju i pozicioniranju Kraševih brendova na hrvatskom i stranim tržištima, otvaranju novih te maksimalnom korištenju kapaciteta postojećih prodajnih kanala.

- Zahvaljujem na ukazanom povjerenju te se veselim budućim projektima koji će dodatno osnažiti Kraš na domaćem i inozemnom tržištu. Vjerujem da ćemo znanjem i iskustvom koje sam stekla proteklih 20 godina u konditorskoj industriji u regiji te velikim potencijalima koje Kraš gradi već 110 godina zajedno učvrstiti poziciju Kraša na vodećem mjestu u regiji - izjavila je Milena Vušak.

Milena Vušak u upravi Kraša se pridružuje predsjedniku Slavku Lediću i članu uprave Damiru Buliću, dok će dosadašnji članovi uprave Dinko Klepo i Alen Varenina karijere nastaviti izvan Kraša.

- Osnaživanje vodstva Kraša nastavak je poslovne strategije kompanije usmjerene na unapređenje i modernizaciju poslovnih procesa te daljnje jačanje svih vrijednosti stvaranih kroz povijest dugu 110 godina. Kolegici Vušak želim dobrodošlicu u Upravu, a cijelom timu puno uspjeha u daljnjem radu. Dosadašnjim članovima Uprave zahvaljujem na njihovom velikom doprinosu u stvaranju i razvoju Kraša i želim im svako dobro u nastavku karijera - izjavio je Zoran Parać, predsjednik Nadzornog odbora Kraša.

Kraš zajedno s tvornicama Karolinom iz Osijeka i Mirom iz Prijedora čini Kraš Grupu, vodećeg konditorskog proizvođača u jugoistočnoj Europi koji zapošljava oko 2.500 radnika. Više od polovice ukupne proizvodnje plasira na domaće tržište, dok ostatak izvozi na brojna inozemna tržišta, uključujući države u okruženju, Zapadnu Europu te prekomorska tržišta Australije, Kanade i Sjedinjenih Američkih Država, kao i pojedinih azijskih i afričkih zemalja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 04:37