dugogodišnje iskustvo

Željka Mojzeš nova rukovoditeljica marketinga BIPE

Specijalizirana je za upravljanje brendovima i projektima i vođenje integriranih marketinških kampanji

Željka Mojzeš

 Matija Simicic
Specijalizirana je za upravljanje brendovima i projektima i vođenje integriranih marketinških kampanji

BIPA Hrvatska, jedan od vodećih lanaca drogerija na hrvatskom tržištu, imenovala je Željku Mojzeš novom rukovoditeljicom marketinga. Mojzeš ima skoro 20 godina iskustva u marketinškim komunikacijama i upravljanju timovima. Karijeru je započela u turizmu, nakon čega je 15 godina djelovala u FMCG sektoru, te četiri godine u telekomunikacijama, unutar kojih je između ostalog vodila i rebrending Vip-a u A1 na području brend i marketinških komunikacija.

U BIPU dolazi iz Algebra LAB-a, gdje je, uz upravljanje EU projektima, imala priliku surađivati s različitim tehnološkim timovima unutar Startup inkubatora. Specijalizirana je za upravljanje brendovima i projektima i vođenje integriranih marketinških kampanji.

"Drago mi je da sam se priključila dinamičnom BIPA timu, unutar kojeg ću svoje dugogodišnje iskustvo u marketingu usmjeriti daljnjem razvoju BIPA brenda i njegove pozicije na hrvatskom tržištu, kao i razvoju kompanije u cjelini", izjavila je Željka Mojzeš.

BIPA Hrvatska dijelom je REWE grupe i u Hrvatskoj djeluje od 2007. godine. Trenutno ima 125 poslovnica i zapošljava 780 djelatnika.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
05. srpanj 2025 13:30