Zalando je izvjestio da je u trećem tromjesečju ostvario snažan rast i poboljšao profitabilnost, što je prvenstveno rezultat uključivanja tvrtke About You i uspješne provedbe strategije ekosustava za ostvarivanje profitabilnog rasta u B2C i B2B segmentu. Konkretno, volumen prodane robe povećao se za 21,6 posto na 4,2 milijarde, dok su prihodi rasli 26,5 posto na 3 milijarde eura. Prilagođena dobit prije kamata i oporezivanja narasla je na 96 milijuna eura, u odnosu na 93 milijuna eura ostvarenih u istom razdoblju lani.
Kako bi dodatno iskoristio snažan zamah rasta u sportskom poslovanju, Zalando je najavio petogodišnje strateško partnerstvo s Njemačkim nogometnim savezom (DFB) koje će ga učiniti glavnim partnerom za muške, ženske i mlade reprezentacije.
- Treći kvartal pokazuje kako neumorno provodimo našu strategiju iskorištavanja ogromnih prilika koje su pred nama i ostvarivanja profitabilnog rasta u segmentu B2C i B2B. Uzbudljivo novo partnerstvo s Njemačkim nogometnim savezom DFB omogućit će nam daljnje jačanje našeg sportskog poslovanja i izgradnju neusporedivog sportskog iskustva za naše kupce, dok naša visokokvalitetna B2B partnerstva pokazuju vrhunsku vrijednost koju možemo pružiti brendovima i trgovcima s našim jedinstvenim operativnim sustavom za e-trgovinu - istaknuo je David Schröder, suizvršni direktor Zalanda. Tvrtka je danas objavila i da je njegov nadzorni odbor imenovao Annu Dimitrovu za novu glavnu financijsku direktoricu (CFO) koja će dužnost preuzeti s prvim danom 2026.
Provedba Zalandove strategije izgradnje vodećeg paneuropskog ekosustava e-trgovine u modi i stilu života značajno je proširila doseg tvrtke, pa trenutačno ima 61,4 milijuna aktivnih kupaca. Ovaj doseg pokazuje Zalandov snažan položaj u Europi i proširuje njegov tržišni doseg.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....