Digitalna transferzala

Zaboravite Apple Watch i novi iPad: novi hit iz Applea trebale bi biti - pretplate

S Apple One, jedna od najvrednijih kompanija na svijetu po prvi put ponudila je objedinjenu digitalnu pretplatu za takoreći sve svoje usluge. Princip je to koji se danas širi u poljoprivredu, auto-industriju, prijevoz, web trgovinu...
Ilustracija
 AFP
S Apple One, jedna od najvrednijih kompanija na svijetu po prvi put ponudila je objedinjenu digitalnu pretplatu za takoreći sve svoje usluge. Princip je to koji se danas širi u poljoprivredu, auto-industriju, prijevoz, web trgovinu...

Nije važno prodajete li zelje, krmiće, tjesteninu, kekse, košulje, štikle, računala, hladnjake, televizore, automobile, servirate li ručkove ili kavu i vino, ili čak prodajete razgledavanje grada ili smještaj u apartmanu. Možda prodajete i pijesak, materijal za izolaciju, vijke, gumu, zavjese, namještaj ili boje. Svejedno je. Pandemija je, osim po ljudima i njihovim životima, udarila i po prodaji. Apple je pak u utorak pokazao da ima načina kako se nositi s tim problemom.

Prodaja je mrtva. Živjela prodaja!

Za početak, trebamo si nešto priznati. Apple već godinama nije ni tehnološki ni poslovno najinovativnija kompanija. Ali nema niti jedne druge tvrtke na svijetu koja uspješnije diktira globalne trendove potrošačima, i to savršenim tajmingom. To objašnjava zašto je danas najv...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. studeni 2025 12:46