Nije važno prodajete li zelje, krmiće, tjesteninu, kekse, košulje, štikle, računala, hladnjake, televizore, automobile, servirate li ručkove ili kavu i vino, ili čak prodajete razgledavanje grada ili smještaj u apartmanu. Možda prodajete i pijesak, materijal za izolaciju, vijke, gumu, zavjese, namještaj ili boje. Svejedno je. Pandemija je, osim po ljudima i njihovim životima, udarila i po prodaji. Apple je pak u utorak pokazao da ima načina kako se nositi s tim problemom.
Prodaja je mrtva. Živjela prodaja!
Za početak, trebamo si nešto priznati. Apple već godinama nije ni tehnološki ni poslovno najinovativnija kompanija. Ali nema niti jedne druge tvrtke na svijetu koja uspješnije diktira globalne trendove potrošačima, i to savršenim tajmingom. To objašnjava zašto je danas najv...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....