top 1500

Uspjeli smo u osnaživanju poslovanja najvećeg medijskog izdavača

Hrvatski mediji, kao i u mnogim drugim državama, na udaru su, često nelojalne, konkurencije globalnih tehnoloških platformi
Ana Hanžeković Krznarić
Hrvatski mediji, kao i u mnogim drugim državama, na udaru su, često nelojalne, konkurencije globalnih tehnoloških platformi

Izazovno vrijeme u kojem živimo i radimo, vrijeme je i koje nas suočava s našim maksimumima. Globalna pandemija, razorni potresi u našoj zemlji, aktualne vremenske nepogode s katastrofalnim posljedicama, sve su to trenuci koji nas tjeraju naprijed, potiču da - čak i kada se to čini potpuno nemoguće - osmislimo i stvorimo nešto novo, donesemo novu vrijednost, preživimo i pobijedimo. I pritom ne zaboravimo na svrhu postojanja.

Tako je 2020. godina i nama u Hanza Mediji započela perspektivno. Realizirali smo predstečajnu nagodbu, što je bio iznimno zahtjevan proces, a uključivao je i integriranje povezanih tvrtki, uz podmirenje postojećih obveza. Dokazali smo da Hanza Media može poslovati profitabilno, te ni u jednom trenutku čitateljima nismo prestali isporučivati kvalitetan sadr...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. prosinac 2025 06:16