
Više od 60 milijuna pregleda, 160 tisuća pratitelja i tisuće komentara sa svih strana svijeta. Nije teško pogoditi, riječ je o hit seriji “Sram”, hrvatskoj verziji globalnog teen fenomena, a njezini producenti 24. listopada dolaze na SoMo Borac konferenciju gdje će s publikom podijeliti kako su uspjeli doprijeti do mladih, do publike koja živi na društvenim mrežama i ne trpi fake.
Savjeti su to koji svim digitalcima zlata vrijede, a suosnivači produkcijske kuće CGM Films Ivan Lovreček i Bruno Mustić posjetiteljima će “odati tajnu” na konkretnih 5 ključnih primjera stvaranja serije Sram. Ivan je karijeru započeo na BBC-ju, a potom je 14 godina proveo na RTL-u. Uz CGM Films, osnivač je agencije za istraživanje i analitiku društvenih mreža Videoclick. Bruno Mustić je producent koji već deset godina djeluje između Londona i Zagreba. Radio je na razvoju filmova s renomiranim autorima, uključujući dvostrukog dobitnika Oscara Sir Christophera Hamptona, a osnivač je i Brač Film Festivala.
Davor Bruketa kreativni je direktor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey, kroz karijeru je u agenciji osvojio preko 650 nagrada za oglašavanje i dizajn. Na SoMo Borcu će na predavanju pod nazivom “Ako radiš nešto zanimljivo, svi će pričati o tebi: Primjeri iz prakse” govoriti o procesu nastanka projekata koji su ostvarivali izvrsne poslovne rezultate i osvajali brojne nagrade, o idejama koje prelaze granice kategorija, koji su kriteriji “zanimljivog” u praksi te kako strategija, dizajn i produkcija rade zajedno kako bi brendovi postali relevantna vijest.
AI i porezi možda zvuče kao da ne idu zajedno, ali Antonio Krističević, Engineering Manager u hrvatskom startupu Fonoa, kaže da su u Fonoi počeli s inženjerima, a sada AI koristi cijela tvrtka. “AI adoption: priča o promjeni kulture, ne samo alata” pokazat će da implementacija AI-ja nema veze sa samim alatima, već s ljudima: skepticizmom, navikama i kulturom. Fonoa ga je ugradila
i u sam proizvod — u porezni softver, gdje “100% točnost” zvuči kao sveta riječ, a kako su to napravili, doznajte u Mozaik centru na SoMo Borac konferenciji.
Samo su dva tjedna ostala do 13. izdanja SoMo Borca pa je zadnji čas za kupnju ulaznica. Sve novosti oko ovogodišnjeg izdanja dostupne su na SoMo Borac newsletteru te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....