Vanja Vaniček

‘SoMo Borac je katalizator rasta digitalne struke u regiji, svatko iz industrije digitalnog marketinga ovdje ima priliku za profesionalni razvoj‘

Natjecanje ponovno okuplja najbolje digitalce i otkriva zašto je ključan za rast struke

Vanja Vaniček,  direktorica marketinga, korisničkog iskustva i korporativnih komunikacija u E.ON Hrvatska

 Somo Borac/
Natjecanje ponovno okuplja najbolje digitalce i otkriva zašto je ključan za rast struke

Uskoro se održava 13. izdanje SoMo Borca, natjecanja koje nagrađuje najbolje digitalne projekte u regiji. Prijave su otvorene do 24.rujna, a službena dodjela održat će se 24. listopada u Mozaik event centru u Zagrebu.

Digitalni marketing i oglašavanje industrija je koja zahtijeva iznimnu fleksibilnost i sposobnost usvajanja novih znanja i vještina koje prate dinamiku novih trendova. Iskusna marketinška i komunikacijska stručnjakinja koja je ove godine predsjednica SoMo Borac Advertising žirija, Vanja Vaniček, direktorica marketinga, korisničkog iskustva i korporativnih komunikacija u E.ON Hrvatska, dala je svoj osvrt na doprinos SoMo Borca industriji i vrijednost koju donosi svakome iz struke, bilo da se radi o osobi koja je tek na početku svog digitalnog puta ili je dugogodišnji “digitalac”.

Ovogodišnja ste predsjednica žirija nagrade SoMo Borac u Advertising streamu. Kako ste doživjeli tu ulogu i čime ćete se voditi prilikom predsjedanja Advertising žirijem?

Predsjedati Advertising žirijem SoMo Borca za mene je istodobno čast, ali i velika odgovornost. To je ujedno i izvrsna prilika za jedinstven uvid u pozadinu i strategiju najuspješnijih digitalnih projekata u regiji – u njihove inovativne pristupe, trendove i tehnologije koje oblikuju tržište. Kroz rad žirija ostvaruje se dragocjen kontakt sa stručnjacima različitih profila i mogućnost da se kroz dijalog sagledaju različite perspektive struke. Svakako bih istaknula da je u procesu žiriranja ključno voditi se profesionalnim integritetom, transparentnošću i konstruktivnim razgovorom kako bi bili prepoznati i nagrađeni upravo oni radovi koji pomiču granice kreativnosti, strateškog promišljanja i izvedbe.

Što razlikuje dobru kampanju od one izvrsne? Na što ćete vi osobno najviše obraćatiti pažnju pri ocjenjivanju?

U digitalnom marketingu postoji izuzetno velik broj elemenata koje treba promišljeno postaviti i uskladiti da bi kampanja bila doista uspješna i učinkovita. Ako izostane samo jedna karika ili se zanemari neki ključni faktor, mijenja se konačna slika – a time i rezultat. Svaka nova kampanja ujedno donosi novu kombinaciju tih faktora i upravo ta dinamika i različitost predstavljaju ljepotu ovog posla. Ono što dobru kampanju razlikuje od izvrsne jest način na koji povezuje sve te elemente u cjelinu i pritom

nadmašuje očekivanja. U digitalnom okruženju to znači imati duboko razumijevanje potrošača i konteksta (jasno definiran insight kao epicentar kvalitetne strategije), relevantnu i hrabru ideju koja se logično pretače u kanale i formate, te dosljednu i posvećenu egzekuciju koja koristi prednosti tehnologije i mjeri stvarni učinak. Pri ocjenjivanju radova u sklopu SoMo Borca iznimno je važno sagledati ih u kontekstu specifične kategorije u koju su prijavljeni – jer se kriteriji uspjeha razlikuju od, primjerice, kampanja na društvenim mrežama do integriranih digitalnih projekata. Upravo ću na te aspekte – stratešku utemeljenost, kreativnu, sadržajnu relevantnost i kvalitetu izvedbe u odnosu na kategoriju i njezine izazove – osobno najviše obraćati pažnju.

Kako projekt poput SoMo Borca utječe na razvoj digitala na ovom području? Što mislite, kako će se SoMo Borac i slični projekti razvijati u budućnosti, što očekujete u budućnosti?

SoMo Borac ima važnu ulogu u razvoju digitalne komunikacije u cijeloj regiji. Već više od desetljeća okuplja digitalnu zajednicu i pokazuje da je znanje i kreativnost na ovim prostorima raznovrsno i konkurentno na svjetskoj razini. To nije samo natjecanje nego i mjesto razmjene iskustava i kontinuirane edukacije struke – prostor u kojem se kroz transparentan proces ističu najbolji primjeri iz prakse. Takva platforma podiže ljestvicu kvalitete. Kroz konstruktivnu konkurenciju i stručnost žirija dodatno se učvršćuju standardi i potiču inovacije. U domeni koja se iz mjeseca u mjesec mijenja – s novim formatima, tehnologijama i kanalima – SoMo Borac daje jasan kompas što znači izvrsnost u digitalnom marketingu danas.

U budućnosti očekujem još veću ulogu SoMo Borca kao regionalne referentne točke. Vjerujem da će se naglasak sve više stavljati na inovativnu primjenu tehnologije, AI, održivost i društvenu odgovornost digitalnih projekata te na kvalitetu prezentacije prijava – kako bi i izvrsni projekti dobili priliku biti jasno prepoznati. Na taj će način SoMo Borac nastaviti biti katalizator rasta digitalne struke u regiji.

Što mislite, koja će kategorija ove godine privući velik interes i puno prijavitelja?

Svaka godina u digitalu donosi nova iznenađenja, pa bi bilo nezahvalno prognozirati koja će kategorija biti “najpopularnija”. Ono čemu se iskreno nadam jest da će rast kvalitete i brojnosti prijava biti vidljiv u svim kategorijama – od društvenih mreža i content marketinga, do integriranih kampanja i novih formata. To bi bio najbolji dokaz da digitalna komunikacija u regiji sazrijeva i razvija se u svim svojim segmentima, a ne samo u nekoliko najatraktivnijih područja.

Imate li neku poruku za ovogodišnje prijavitelje SoMo Borca?

Iza svakog prijavljenog projekta stoji puno truda, promišljanja, kreativnosti i rizika. Moj je savjet prijaviteljima da svoje radove predstave jasno, cjelovito i s kontekstom – jer dobra priča pomaže žiriju razumjeti sav vaš rad i strateško promišljanje iza njega. Ne bojte se pokazati hrabrost, inovaciju i rezultate; upravo takvi projekti pomiču granice naše struke. Pretplatite se i na SoMo Borac newsletter kako biste prvi saznali novosti oko najvažnije dodjele nagrada te zapratite Facebook, Instagram i LinkedIn stranice!

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. rujan 2025 11:19