SOMO BORAC

Ružica Vrdoljak Ličina: ‘Konferenciju smo koncipirali poput TikToka, kratka, brza i konkretna predavanja s kratkim pauzama‘

Ružica Vrdoljak Ličina

Umjetna inteligencija nije novost u svakodnevnom, privatnom i poslovnom životu. Sigurno ste bili na nekom panelu koji je raspravljao o AI, slušali ili čitali u medijima, ili čak i probali nešto naučiti na nekoj platformi, no i dalje ne znate što bi s tim. Većini ljudi u medijima i marketingu Chat GPT napiše koji mail, tu i tamo da neku ideju ili složi relativno jednostavan copy. Znamo da AI može puno više, ali ne znamo kako ga iskoristiti.

Puno pričamo o umjetnoj inteligenciji, ali znamo li doista iskoristiti njezine potencijale na najbolji mogući način? Koji je zapravo to način? Kako bi trebala izgledati uporaba AI-ja u specifičnim industrijama kao što su mediji i digitalni marketing? Odgovore na to, i mnoga druga pitanja koja muče stručnjake koji rade u digitalnoj industriji donosi druga po redu SoMo Borac konferencija koja će se 25. listopada održati u Zagrebu. Razgovarali smo s Ružicom Vrdoljak Ličina, izvršnom direktoricom SoMo Borca.

Najavili ste program konferencije i program je zaista bogat, vidimo ugledna imena europske digitalne scene. Možete li nam reći malo više o samom programu, što će publika ponijeti sa sobom?

Jako smo ponosni na cijeli program i niz sjajnih predavača koje ćemo imati priliku poslušati na ovogodišnjem SoMo Borcu. Prije svega, na SoMo Borcu želimo pružiti praktičnu edukaciju svim digital stručnjacima, priliku za direktnu razmjenu znanja i iskustava s kolegama, vidjeti, prepoznati i naučiti iz najboljih regionalnih radova u natjecateljskom dijelu i na kraju dana, zabaviti se na sjajnom partyju. Naša konferencija izdvaja se po izrazito dinamičnom programu koji zadržava pažnju publike - predavanja su koncipirana da budu kratka i brza, isto kao i pauze između svakog. Nama je cilj da posjetitelj u jednom bloku predavanja dobije mnoštvo kratkih, sažetih, ali najvažnije konkretnih i primjenjivih informacija i savjeta.

Predavanja su koncipirana u trajanju od 5 do 15 minuta, uz dvije iznimke od 20 minuta, s fokusom na konkretne teme. Mnoge od njih su ove godine iz područja primjene AI-ja u marketingu i medijima. To je tema koja je definitivno neizbježna, ali mi ne želimo samo govoriti o tome što nam AI donosi, kako nas inspirira, koje su mu prednosti i mane ili kako će izgledati za 10 ili 50 godina. Želimo da posjetitelji iz primjera predavača koji dolaze iz raznih dijelova digital industrije i sa raznim specijalizacijama, steknu konkretna znanja i smjernice za implementaciju alata koji nam se nudi u svakom segmentu poslovanja. To je odlična prilika za sve one koji osjećaju da u teoriji znaju dovoljno, ali u praksi imaju još puno prostora za primjenu. Ovo je idealna prilika za čuti konkretne primjere koje drugi koriste, dobiti konkretne savjete i iz svega toga uzeti najbolje za sebe.

SoMo Borac privukao je regionalnu publiku, jedan je od najvažnijih događaja za sve koji dolaze iz medijske i advertising industrije. Kako potičete suradnju i dijeljenje znanja među stručnjacima?

Mi se nazivamo digitalnom zajednicom, i to je ono što zaista jesmo. Kroz sve ove godine, a evo već smo napunili 12., stvorili smo jednu zajednicu ljudi koji su se i povezali baš kroz SoMo Borac. Što u žiriju, što na dodjelama i sudjelovanjem na natjecanju, a od prošle godine mnogi su se imali priliku i dublje družiti na konferenciji. Mnogima je SoMo Borac postao mjesto na kojem će čuti konkretna iskustva, izazove i kreativna rješenja koja koriste njihovi kolege sa susjednih tržišta. Razmjena znanja i iskustava s kolegama iz industrije sa po mnogočemu sličnih tržišta je najvrijednije što posjetitelji mogu ponijeti sa sobom. Važno nam je da ljudi s konferencije odu s nekim dodatnim rješenjima, velikim, ali i malim, koji će im unaprijediti svakodnevni život i poslovanje.

Fokusirani ste primarno na marketing i medije, digitalne naravno, koje trendove primjećujete u tim branšama?

Dva trenda koja možemo staviti pod kapu AI, a imaju ogroman utjecaj na medije i marketing su daljnja automatizacija svega kroz machine learning i personalizacija at scale. Gdje god čitate o utjecaju AI na biznis vidjet ćete da su marketing i mediji među onima koji se spominju kao najugroženiji. Mi kao digitalna zajednica unutar marketinga i medija jako smo svjesni kako je živjeti sa stalnim promjenama jer digitalni prostor tako izgleda otkada je i nastao, ali smo isto tako svjesni kako se brzim učenjem i stalnim prilagodbama tim promjenama, može i profitirati. Na SoMo Borcu se okupljamo baš s razlogom da učimo, dijelimo znanja, pokazujemo kako eksperimentiramo i pratimo kako drugi eksperimentiraju. Promjene ne možemo zaustaviti, ali im se možemo ‘pridružiti’. Ne želimo braniti postojeće stanje već želimo sudjelovati u stvaranju novog. Ako će netko biti spreman na sve ono što dolazi unutar medija i marketinga, to je zajednica koju ćete sresti 25.10. na SoMo Borcu.

Ukoliko još niste, nabavite svoje ulaznice na vrijeme, a iskoristite i popust na smještaj koji su organizatori osigurali. Pratite najvažnije novosti putem SoMo Borac newslettera, kao i na Facebooku, Instagramu i LinkedInu, a ne propustite i nove epizode treće sezone podcasta.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. listopad 2024 16:18